Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, May 27, 2009

maLam SeLaSa iNdaH dgN menOnToN viDeO TamiL

Tak berkesempatan aku nk ngapdet dgn jitu.
Sbb busy melampau la plak..pastu not in the mood.
Aku benci org tua puaka tu *sambil kepal2 penumbuk*

X payah la citer..buat pnt je aku menaip pasal dia.
Menambah dosa plak kang kalo maki2 yer tak..
Auww..anak sape la baik sgt nie.meh jd menantu makcik meh.huhu.

Smlm aku balik awal..kol 5.30 tepat dah meloncat keluar.
Lari2 pegi amik kete kt building sebelah.
Yerla, kalo lambat sikit je,kompem jammed.

Kol 6.15 gitu aku dan sampai umah..dah siap tapau sume.
Mandi pas tu terus bertapa atas sofa layan Matahari..
Not bad citer nie walopon kdg2 cam merepek je aku tgk.

Oh..aku beli buah yg sgt spt aku..
Buah apakah itu??teka.teka..
X leh teka?? iQ rendah btol la ko nie.skolah abis x?haha



Aku beli manggis!!cam aku la tu kan…itam2 si tampuk manggis..nampak je itam tp manis.ewahhh.. * sambil berzapin stgh jam* aku beli kat area umah aku..RM4 sekilo.sedap oh.manisss sekali.nyam nyam.




Pastu sementara tunggu Ugly betty start, aku layan youtube tgk video2 kelako.paling aku suke,tgk video tamil yg dh dialih liriknya jd ayat melayu.mampui gelok sampai pengsan.slamat aku x joget2 libas kain sekali kan.

Diakhiri dgn muke aku yg spastic dek kerenjatan otak menengok video tamil.Pastu takde apa menarik sbb aku syok tgk Ugly Betty & Desperate Housewives.
.
.
ok sekian.hik3 pemalas.