Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 28, 2009

aLangKaH BaikNya KaLO aRiNi CuTi UmUm

pagi tadi nk bangun sgt la seksa..
alarm bunyik aku bantai snooze 6 kali.
aku senggugut oh..x larat nk bangun.. T_T

siap kena bg ayat motivasi kat diri sendiri..
"keje acik..keje..closing x siap lagi.."
"tp x larat..i love my pillow...tsk"
"takpe.pillow buruk ko ni leh jmpe lagi malam kang.."
"ok.ok..bangun la nie..."

gitu la keadaannya kalo tidak bersuami.
eh-eh,apa kene mengena tah.. :P


menuju ke kerja dgn jayanya...nampak nau aku lambat,matahari dh terpancar dgn teriknya.zaman bln mengambang ni,aku asik pakai baju kurung je.x kuasa nk seksi2..wahh..seksi ke ko??puii.
.
spek biebo tertinggal lam kete aku,so aku rembat.saje nk pakai sbb jeles tgk patin gan apiki bergaya sakan gan spek memasing. * x paham,gan budak kocik pon nk dengki.*

.
sampai opis, tgk ada breakfast party.
budak dept sebelah buat makan2 sbb x dpt bonus.
oh apakah??
.
diorg ajak2 aku mkn walopon aku tolak2 manja.
*tolak2 manja bermaksud,mau tp pura2 maluuu..bluekk!*
so aku join la..kang x meriah lak aku takde.
.
aku amik roti jala,sandwich skeping gan kek batik.
mmg sedapppppp sbb freee.. :P


dan aku minom ice lemon tea yg dh berkurun kat meja aku.gi amik air batu kat pantry,pastu sedia utk menikmati secawan ice lemon tea yg menyegarkan..tau camne cara nk jadikan ia lebih nikmat??


camni caranya...sila tuang camni ye adik2.motip ko nk main2 camni acik??sbb aku nk buat persamaan kimia daa..dah lupe pembelajaran kimia tingkatan 5 aku.huhu.
.
.
ok..update later yer.hamba agak bz arini.ni pon aku update time lunch tau..bersungguh btol.tanak belanja ker??ok abaikan.