Friday, May 29, 2009

PenYoNDoLaN pUnGGunG??

pagi tadi masih terpaksa memotivasikan diri..
susah giler nk bangun weh..senggugut...
eh..senggugut tu sakit kat mata kan??
wawawa..alasan terbaikk.

tp gigih gak la bangun dan heret kaki gi mandi..
ati kena hepi sbb arini ari jumaat..
sok ko dah takyah tunjuk muke kat opis kan..
celik pon selepas kol 12 tghari..baru la ada life.hahaha



nak tunjuk muke hepi friday..mcm poyo lak amik gambo ala2 mespes gini..tp dulu gambo2 camni la rajin aku tepek sana..meriah ok mamat ensem nk kenalan.puii~!! *ni omong kosong oleh budak perasan semata2*
.
.
oh,pagi ni tiada citer best...
apa citer sensasi yg aku nk citer tu berlaku semalam.
ptg semalam di saat aku nk balik keje.
.
ko rasa apa kejadian tu? <--mmg suke suruh org teka2.pastu jwb sendiri.gilo
.
adakah saya ternampak lambaian jejaka kacak? -NO!
adakah mak aku cakap ada org nk masok minang? - NO!
adakah aku lapor? -NO! <--ni sensasi pejadahhh!
.
ok.ok.cukop membuat giler dgn bertanya begini.
ekceli aku nampak eksidennnnn....depan mataaaa!!
*pengsan jap kerana terlalu trauma*
.
adakah ternampak mayat bergelimpangan??
adakah ada kepala yg putus??
cukup acik.cukup..! <--sambil lempang diri sendiri.
.
bebenornya takde la ngeri dan tragik eksidennya..
stakat langgar bontot je,tp trauma gak la aku.
sbb mmg x penah2 aku tgk depan mata kan.
.
lepas kuar tol kat Philleo Damanasara tu,
kan ada jambatan dua lane tu kan..aku naik la.
aku duk lane belah kanan..kete aku kan laju!cey3.
dah jammed nk laju pejadahnya..
.
tetiba aku nampak ada wira dari lane kiri,
terus 'pancung' dpn kete aku dgn melulu dan laju.
dan dia terus himpit Harrier depan dia dgn rapat.
.
suddenly harrier depan tu brake..dannnn..
SKRETCHHH!!CEPRANGGG!! <-x reti eja bunyi kaca pecah.ni kira bole la kan.
.
hambikkkk koooo!!
nasib baik aku x panik dan aku sempat brake..pheww.



pantas aku keluarkan henpon nk snap2..ni masa kejadian baru 5 saat berlaku.see..dia masih tekan brake lagi kan.terer tak aku?pantas cam cahaya ek..huhu


pakcik bawak wira ni adalah melayu dan langgar harrier yg drivernya melayu gak.so lucky u la kan.kena kalo cina ke india ke..berjawab la ko dgn bahasa dia..pakcik tu dah pucat2 cuak dah.
.
sbb tu org kata AWASI JARAK ANDA yer pakcik..kan dah nyusahkan org dan pengguna jalanraya lain.nasib baik saya x bawak sepanduk buat protes tgh jalan tu..



pakcik tu siap explain *dr mimik muke,gerak mulut,tgn dan kaki beliau* yg dia x sempat brake sbb dh dekat sgt..ishk3.sbb tu org kata soh amik JARAK SELAMAT..
.
yerla, kalo benda dah nk jadik mmg la xleh kata apa.
tp selalu adegan sondol menyondol nie berlaku,
sbb diorg cucuk2 belakang camni la..mmg kena la kan.
.
dah satu keje lak aku berusaha gigih nk cilok masok kanan.
buat muke cumel sikit..kelip2 mata mtk simpati,terus dpt jln
sambil buat lambaian miss world tanda terima kasih.
.
mamat yg naik Harrier tu, siap check2 dpn kete aku.
takot aku tersondol pakcik tu plak..
nasib baik aku sempat brake dan jauh skit dr dia.
.
maka dgn itu kawan2...sila awasi jarak anda.
biebo, ko jgn buat2 x baca plak ayat nie...
.
sekian laporan dr lokasi kejadian. *ayat ni patut sebut smlm*