Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, May 19, 2009

kOmeN aKu tEnTaNG dUA LeLaki...

masih lagi dalam mood gedik rajin ngapdet.
sila percaya,jam lappy aku dah pukul 3.01pagi..
ni tah roh jurutaip mana merasuk tah..gigih aku menaip okeyy.

aku rasa sume org dah tau sape final 2 American Idol season ni.
sape tak tau mmg jelas ternyata lebih suke Yazid AF berambut kembang itu.

sape tak tau..meh aku kasik tau sikit...
yg masok final American Idol adalah..jeng!jeng!jeng!

Kris Allen kekasih atiku dan Adam Lambert yg gay..

masa aku tgk result dia..
i was...shocked and chocked!uhuk.uhuk.
sungguh tak disangka Kris Allen leh ke final... T_T

makanya entry ni kasik aku can feeling pengkritik dan pengomen yg bijak mengalahkan Simon Cowell mahupon Paul Mose. <-- btol ke eja nama bapak dia camnie?



Gambo arkib : gaya camni mmg kena ada utk menjayakan watak pengkritik yg hebat dan tak buta seni..i am rawk babeh!!yeahhh!! ---> lalu menghantuk kepala sendiri ke dinding sbb terasa diri terlalu poyo yg hamat.



Adam Lambert
.
.
sesungguhnya aku sgt2 minat kat dia mula2 tu.
ok admit.skang pon still minat lagik..
power melampau vokal dan showmanship dia..
.
kalo tak,takkan la masa dia nyanyi lagu michael Jackson,
aku siap buat moon walk keliling hall.. *takyah imagine bg mengelakkan kemudaratan saraf otak anda..*
.
tp...since tgk gambo2 gay dia..aku cam geli laaaaa..
hebat camne pon dia nyanyi,benda tu menganggu aku..
sori Adam, i tak dapat setia 100% kat u...
i geliii laaaaaa...bluekk!!.
.
but as performer..u are perfecto!i lap u...
cey3..sungguh rasa cam Kara plak komenan aku..
bukan Randy plak ek even kulit hampir samo gan aku kalernya.
tampa ko kang...



Kris Allen
.
.
even dia favvy aku plus lelaki straight yg yummy, <-- Hoh??!
aku rasa Danny Gokey deserved gi final instead of him.
sori Kris,tp itulah realitinya..suara Danny lebih power oh..
.
tp dah rezeki ko gi final kan...
pasrah jela even tau cam Adam je menang..
papepon,sape je menang aku x kesah..dua2 favvy aku jgk.
.
haih...mata dah kabur tetiba..help!help!
ni simptom2 kena melepak atas katil ni...
so papai!!!
.
eh chop!sape tgk AF??
aku tgk ulangan dia..sungguh boring...
siap tergolek lalu tertido meleleh2.....huarghhhh~!