Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 4, 2009

Oh..eSOk daH keRja.. T_T

holla peoples..

sila lihat time saya publish ini entry..
aku taip ni pon jam dah kol 12.40am.
huhu.giler semangat..padahal sok senin woi!

just quick update supaya x nampak berpenunggu sangat blog aku ni.

aku sampai umah damansara td dh lama..
kol 8.30 malam td..tp x dan bukak tenet bagai.
keranaaaa aku baru install SIM baru..
Sim cast away!!wowowo..syok main lagi.

lebih indah dari version PS2..
makanya sampai jam ni x benti2 main..
cam biasa,kalo memula mmg aku excited lebih.
lama2 sok boring,haram aku nk bukak.

oklah..sbenarnya melambakkk citer nk citer.
tp biasala,mata dah gantok2 plak hai..
sok jela saya ngapdet ye kawan2..
nk terjah blog ko pon x sempat..
itu esok jugak WILL DO.

oklah..papai..
*taip sambil mata dah terpejam2..tp jelas plak betapa terer aku menaip tanpa menjeling keyboard kan!sila tepuk dgn gemuruh utk saya*