Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, May 4, 2009

KnaPE heRO seLaluNya KacAK?

Masih Ari Pekerja

dah balik dari giant tu,aku teros siap2.
janji gan biebo kat Qaseh then gerak teros gi Cineleisure.
kali ni tukor port plak..
bosan aku asik ngadap Singa Pyramid tu..

jalan aritu agak lancar gak ler..
cuma dah dekat nk sampai ikea tu,jammed skit.
.
tp sbb aku yg drive,cam tabah gitu la kan.
lagipon naik kuda putihku yg berkaki auto..
kalo naik kete biebo,jawabnya 4 bakul ko dgr ayat maki.

dosa telinga aku tau...cannot.cannot. *kekunun cam aku ni pasrah jela ngadap dugaan gitu,padahal....jgn tanya encik kodai ye.*



aku parking kat cineleisure..amy dan ayam parked kat The Curve.aku malas sbb cam tak koser nk jalan jejauh.dasar pemalas,pastu momokak cakap gemok..eh-eh.ada kaitan ye berjalan gan gemok?haha.





hambikkkk..nak masok parking pon punye panjang Q.tak bergerak langsung okey..mencik sungguh.nasib baik aku bijak,cilok gi entrance satu lagi.aman...takyah Q-Q doe. *sambil kembang2 idong tahan napas sbb bangga yg melampau.*
.

indah btol pakcik sorg ni..main PSP siap.beruntung dpt awek cam aku..dah la lemah lembut,baik ati,mendengar kata <--ko terbalikkan semua fakta ni,itu baru betol aku.huhu
.
.
ada satu drama di sebalik gambo ni.
aku saje je belek2 fon check gambo aku snap kan.
bila sampai tang gambo ni,aku saje mempoyokan diri yg slalu poyo ni.
.
aku : aww..rasa comel lak muke yang dalam ni..
him : mana?
aku : ni...haha. <--sambil tunjuk2 dgn gedik.
him : comel mende..gemok ada la!haha
aku : ko mmg keji.. <--down gua beb T_T
.
biebo ni ngok ngek...
org tembam dan bulat2 mmg la comel...
kalo kurus kering tu namanya cantik jelita..huh.
.
so salah ke saya comel??haaa??salah ker???!!
kak pida,kita kategori comel..so jgn rasa down dgn saiz kita.
mari kita mkn nasik 4 kali sehari selepas ini.

dah dapat parking yg hazab tu,teros naik cinema.sbb lagi 20menet citer nk start.kali ni kitorg menonton WOLVERINE.dr aitu duk tgk gazet yg menerujakan di samping Hugh Jackman yg super sexy itu..i like!




lepak2 tunggu amy dan ayam..ok.kali ni aku mmg nampak tembam cam mtk kena gelek gan buldozer. T_T

diorg sampai je,teros masok dalam..
((shh..sdg menengok wayang))
dish-dish..
pung pang-pung..
zaaaassss!!dushh..wachaaa!!
.
overall citer ni best cuma aku rasa best lagi X-Men kot.
sbb kali ni cam x banyak sgt aksi2 mutants..
yg dulu gempak oh...
.
achu,masihkah ko ingat kita tgk X-Men kt JB dulu?
pas tgk wayang sume berangan x agak2.
rasa nk lempang diri sendiri dan korang.haha
.
aku : Mystique yg bole menyamar..hebat.hebat.
achu : Storm yg bole meribut petir..dasat ko kan
Gobi : Wolverine kecinggg versi tamil.haha.x agak2 nk jadik wolverine.
Sheman : cyclops.yerla..sbb time tu aku gile kt cyclops,dan-dan la dia nk jadik tu jgk.
.
pastu asal lepak,sume nk wat aksi ikot karekter.
gile mengada2 kan..hahaha.
tp sungguh merindui saat itu.

dah setel tgk movie,teros jejalan di kawasan sekitar..pastu teros gi makan kat VIVO pizza.




ni laki sape terselit celah gelas nih??




oh..laki kamu rupanya amy..haha.yer.itu dia blogger tegar,tgn x abis2 nk snap..pokoknya,bila mau ngapdet?? *ayat mendalam nih..sila ngapdet laju2 ye cik.*




budak gemok dan pakwenya yg..yg..yg apa eh?spastic sesuai tak dgn gambo beliau di kala itu?haha.so punny.muke cam tgh batuk kering jek..yarh.yarh!hamba mahu melarikan diri sebentar.



makan peperoni deluxe yg sgt lazat dan berzat.yummie.
.
memula plan nk pi umah kak pida lepak2..
skali tgk jam dah kol 8 lebih daaaa..
teros cancel..takot la nyusahkan kak pida plak.
dah tentu2 kitorg dtg dia kena masak best2 kan..
,
yerla..motip nk makan freeeeee je keje ko kan!
kak pida,sila pijak mereka..lepaskan saya!
hahahaha~!!
.
oh,later aku nk citer pasal something yg x penah2 aku dan biebo buat,tp kali ni kitorg dah buat...oo-oooo..apakah itu??jeng.jeng.jeng!