Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, May 19, 2009

CuPcaKe yg BeRCahAyA tP meLukaKan Hati

oh sedihhhhhh.... T_T

giler lama rasanya aku x ngapdet blog..
rili mish u blogku.. *sambil memeluk lappy dgn erat dan menitiskan airmata darah penuh kesyahduan*

almaklumla...aku leka dok tgk Upik Abu dan Laura setiap ari.
sehingga terikut2 perangai Princess Barbie yg gedik itu..
gila sangat x sedar diri nk jd Princess Barbie plak..tsk. T_T

makanya malam ni mata takleh lelap..
sbb almost a week aku tido jam 5am,dan bgn jam 12tgh.
hebat tak?? *bakal mak mentua dan keluarga,dilarang baca statement ini*

terasa penganggur sungguh..
tp skali skala cam indah plak perasaannya... :P

rabu aku akan masok opis...TAHNIAH!!
jejaka kacak kat opis semua yg merindui aku,
sila standby kedatangan aku.PANG!

takde benda menarik nk citer sgt pon...
sbb aku kejenya asik tido sampai tengahari,
jd,sila layan citer koleksi mimpi aku yg selalu melalut dan jauh menyimpang dr aturan kehidupan manusia normal ini.

tajuk mimpi aku adalah...


Kisah Princess Barbie dan Cupcakes Bercahaya.
*oh..tak habis2 princess Barbie pompuan tua nie..*

.
kisah bermula di kala aku gi kenduri kawen kwn aku si Eliz.
yg join aku aritu,Kak Pida -walopon x pnh kenal si eliz tu..
dan si emy - yg jgk kompem x kenal si pengantin tersebut.
eh..x malu ye sebok2 kenduri org ko x kenal??hiahiahia.
.
pastu cam biasa la gi kenduri kan..
dok sebok cekup2 makanan sedap dgn penuh tamaknya.
almaklumla tangki besor kan kita nie..sila check perot skang.
*kak pida jgn sepak saya.pijak manja boleh..ngeh3.*
.
pastu tgh makan dgn gelojoh tu,
tetiba nampak rombongan pengantin lelaki bwk hantaran..
hantaran cupcakes okeyyyy...nampak sedapppp!
.
maka dek keterujaan terlampau..
memasing cepat2 tinggalkan khemah makan,masok umah.
motip masok umah????
dok pollow cupcakes la weh...wawawa.giler tak malu.
.
kak pida : acik,baik ko mtk cupcake cpt.kang abiss..
emy : btol cik..baik ko mtk skang..sedappp tuu..
aku : aku ke kena mtk??? <--still kekal sipat pemalu aku even dalam mimpi..puii.
.
pastu cam kelam kibut la pikir idea camne nk mtk.
sbb cam segan la kan nk mtk2 gan pengantin..
tp sbb cam teruja tgk kesedapan dia,
end up kitorg curik sajork.
.
haha.gile takleh blah..curik cupcake dr umah pengantin.
.
tp masa dh dapat je tu,terus lari balik umah.
cam pelik lak umah aku sebelah pengantin..
mampuh tak logik...
.
yg pasti,rasa sgt2 x sabar nk menjamah kek kecik itu.
.
Tittttt!!!Tiiit!!!!!Tiiittt!!!!
.
Hoh??apakah itu??
.
aku toleh kiri pelan2..apakah yg bersinar2 itu??
Oh gosh..cupcake ini bercahaya rupanya!!
.
Tittttt!!!Tiiit!!!!!Tiiittt!!!!
.
masih berbunyik...aku capai kek yg bercahaya itu..
tp malangnya...........ia bkn la cupcakes yg berjaya dicuri.
.
ianya adalah henpon aku yg berbunyik sbb aku dh set alarm jam 6.30 pagi!
.
damn it!!!!!
at least kasik la aku terjaga pas aku dah ngap kek tuuuu!!!
.
its not worth it...not worth it.... T_T
masih terasa kesedihannya hingga kini..