Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 28, 2009

mOoD LoVE sKeJap.JGn MuNTaH

malam smlm biebo suh aku check email.
dia send something kat aku..
aku bukak2..tgk ada lagu...wah..suker!
.
sbb kitorg kan mmg spesis suke tukor2 lagu..
lirik lagu kompem ada kene mengena..baru feeellll~! :P
.
aku pon pasang la 16 kali sambil buat video klip sendiri.haha
ekceli smlm aku cam meroyan2 mtk sepak sikit.
kata bulan mengambang kan..moody oh.
rasa nk marah sesador..x baik kan aku.
.
so enjoy...aku tepek lirik je la eh..
x kuasa lak nk upload lagu tu di sini..dasar pemalas jelas kelihatan.
.
Di antara Kita - Eisya/Wahid
Di antara kita Tersimpan satu Rasa cinta oh...
Andai kita disatukan Maka terjalin sebuah ikatan
.
Di antara kita Memang punya Cita rasa yang sama
Kita pastikan bersama Walaupun masa belum menentukan
.
Engkau dan jua aku Jangan dipisahkan
Tiada yang rela
Pertahankan jua Perhubungan kita
Selagi terdaya
.
Berdoalah kita Agar tali kasih Ini direstui oh...
Jujur dan saling percaya Haruslah ada dalam bercinta
Akan aku berjanji Takkan kumungkiri
Itulah yang pasti
.
Engkau takkan kuduakan
Kerna di antara kita Punya cinta yang sama
Kau dan aku akan bersama
Tiada yang dapat memisahkan kita

.

muche glasias me amor..u know i lap u.

oh..korg termuntah ker??sowie..haha!!