Monday, May 25, 2009

SaYA ataU diA aTau BudaK tu yG PaLiNG PanDai?

aku kan tido umah shidah bila weekend.
walopon jiwa x la teruja nk tido situ,
atas sbb2 aku dan shidah saje yg tau..
tp terpaksa la kan..nk ulang alik damansara sini,
menangisssssss..!

dan sila tanya knape asik aku je turun shah alam..
kenapa biebo x turun damansara??

kerana..geng2 sume berkumpul sini..
even aku,kak pida dan ayam dok satu tempat,
cuma lain2 nama apartment walopon kalo jerit pekik pelawa makan nasik pon dgr tp nan adooo nk lepak sini..balik2 shah alam..

dulu aku cukup benci shah alam..
roundabout bersepah..kejap2 nk kena pusing.
kejap2 nk kena pusing..gilo ke apo..tak best lgsg.
tp skang dh leh terima la...siap korner lipat lagik.
*apa ko pikir kalo ko takleh terima,dia nk tukor jln tu bg lurus??*

ok mcm dh tersilap topik..
ni mcm tajuk KENALI SHAH ALAM ANDA..
mari balik ke pangkal jalan...

malam sabtu tu..tak pepasal aku kena buat assignment.
bkn aku sambung belajar..saya dh cukup pandai..puii~!
tah pakwe sape la tu dok paksa2 aku buat assignment dia..

mamat tu nama biebo ke hape tah..
eh-eh..cam nama pakwe aku! haha!!
tp kalo jejaka nama Kris Allen suruh,
mmg tak tido pon takpe,menggelupor aku siapkan..

ok.nampak cam pompuan gedik yg murah.



tp tipuuuuu..sbb aku paksa2 shidah soh buat.kata dia teacher BI kan,elok la kita memanipulasi beliau sbg balasan dia dh sakitkan badan aku angkut2 brg umah dia.berkira okeyyy.. :P




aku duk tepi sambil makan eskrem paddle pop..bkn apa,nk kasik kepala otak fresh kan.then baru la idea keluar mencurah2 mcm pelajar cemerlang yg cantik..mencurah la sgttt..takde makna.



ditemani juga si Labi yg memberikan pancaran mata Cyclops dgn penuh bengis.lariii!lari selamatkan diriiii!! <-- sambil lintang pukang menyorok bawah tikar getah.drama.drama.
.
.
dah pecah2 kepala pikir ayat terbaik utk essei dia,
esoknya bole dia cakap dia salah tajuk bg kitorg!!
.
hmm..ni nk kena bg lempang ke bg tapak kaki??!
.