Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 21, 2009

TaG : MeNgUmPaT BOipReN seNDiRi

disaat ketandusan modal nk ngapdet,
emy menghadiahkan Tag.yeahoOOo!
tag nyer pon bole tahan menarik..
lets cekidot dot dot.


mari.mari.awek kejam nk kasik jawapan.
.
.
Siapa nama pasangan anda?
Mohd Hudaifi bin Mohd Wahi
*makanya wanita semalaya,jauhi pemilik nama ini.kalo dia ngaku dia single mingle,kasik tau aku okey..haha.gelok sambil asah parang*
.
Nickname ?
-Bie/Bo
-hudai/dai/kodai
-ude/kodot (family dia je sebut ni.cute kan?haha.muntah ko)
.
Berapa umur pasangan anda?
tanak bgtau bole??tp dia muda pada aku.lalalala~!
i lap anak ikan.PANG!!
*motip?nk kaber umo sendirik.larikkkkkk!*
.
Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
-kereta. (aku caya dia syg kete lebih dr aku.sobs. T_T)
-mancing ikan..bkn awek yer.mtk mati ke apa?haha.
-video games
-gadget2
-computer dan teknologi.ceywahh.
-dan byk lagik.perlu ke citer semua??nk share pakwe ke apa ni?? ;p
.
Apakah karektor pasangan anda?
-penyabar dan tenang.
-kdgkala bersikap acuh x acuh pd certain benda
-pembuli dan penyakat
-perajin memujok.. <--apa bahasa aku guna ni?
-tak kedekot harta
-penyayang binatang
-kelakor dan sumtimes spastic <--kita mmg sepadan!
-dan pemulot takde insurans.nguah nguah nguah!
.
Makanan kegemaran pasangan anda?
-western food
-sipot sedut <-- i dun eat diz.camne nk masak nti?? T_T
-maggi 2 bijik telor yg dimasak sendiri.
-sambal tempoyak.
-chispter <--haha.siap jajan aku kasik tau.
.
Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika pertama kali berjumpa dengan anda?
sbb bercinta dlm tenet,1st time jmpe adalah teruja.
maka dh terlupa perkataan apa disebut.
mungkinkah...
"acik..anda kelihatan cantik menawan skali.."
.
Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
-all about him. <--mengada x jawapan aku?haha
.
Apakah impian anda dengan pasangan anda?
-nak bertunang,berkawen dan beranak pinak
-dan musti la nk happy forever n ever.
.
sape aku nk tag??
sape2 jela yg terasa nk buat.tiada paksaan dalam islam.
oh tertukar watak ustazah plak dah.hehehe.
.
.
i'm in love with you....muaxx!