Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 21, 2009

sAtU LaGi TaNdA peNuaaN saYa

nk merepek apa yer arini..
rasanya x menipu korg lagi arini kan??
haha.matik la ayat mtk penampo.

oh..ada satu citer tak tipu..

aku ni kan asik la jadik bahan ketawa org.
sbb aku ada sipat bercerita dgn penuh penghayatan.
maka mereka selalu kutuk2 aku.. <-- kutuk kan kak pida?jgn nk nyorok yer.. :P

cakap aku beria2 kalo bercerita..
siap tgn kaki sume sama naik buat aksi.
tu x masok sound efek pelik2 yg keluar dr mulut aku.

oh how ah..apa aku ni Mr Bean??asik kene gelak jek.
sentap sentap.

ok tak sentap pon sebenarnya.
sbb aku turut sama gelakkan diri sendiri.gilo.

skang ni ada satu point lagi diorg suke sakat aku.
iaitu melatah..uwaaaaaaaaa~!!
serius rasa cam org tua la plakk.

ni faktor keturunan ni.sbb mak aku pelatah yg kronik.


mak saya pelatah dan menurunkan bakat beliau kpd saya.tak mahuuuu!! *sambil golek2 badan kat lantai*
.
ekceli lately makin kronik aku melatah.
sblm ni just tercarut BAB 1 je..
skang ni mcm2 bunyik plak kuar.
.
dan kejinya..biebo la punca semua ni.
i hate u! oh sebenarnya syg je kamu.
.
tp dia jahat oh..selalu sakat2 aku kasik melatah.
cucuk pinggang la..apa la..
pastu berbuih mulut aku melatah bunyik pelik2.
.
ada bunyik cam ikan lemas la.. - blup!blup!
ada bunyik cam carutan lite2 la - ***** &*^^($
ada bunyik percakapan alien la - boutmarangkerapusekeper
.
dan sume perkataan keluar tu dilengkapi pakej mimik muke skali.saya sgt malu T_T
.
pastu dia kepochi kat kaki2 buli..
mmg makin terok la aku kena sakat..
terutamanya laki ko emy!alangkan kucing dia suke terkejutkan,ni kan pulak aku.aku lempang dia bole?haha.
.
org kata,jgn sakat selalu..lama2 jadik kronik.
tp ko pikir pembuli2 tu paham kalo aku bgtau??
x paham okkk...keji.
.
takpela..sok2 aku dah melatah tahap melompat2..
mmg aku amik pisau lalu menikam perot sorg2..
pastu selamba cakap..
.
"oppss...sori tak sengaja.aku melatah la wei.."
.
.