Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 7, 2009

pERciKaN yg KALaHkaN pERciKan BunGa Api

dah lama aku x cite pasal benda2 pelik aku jmpe masa drive kan.
.
yerla,benda ni bkn selalu berlaku..
kalo ko ada luck,dapat la ko gelokkan org.
haha.keji giler perangai.
.
kalo aku bawak kete,selain suke berangan,
aku suke tgk2 dan kaji kete sebelah/depan aku.
tu kalo tgh trafic light or jalan x sebok la.
kalo tgh pecut,apa ko dah gila??
mau kuburan ke spital?
.
selalunya aku akan nampak benda2 yg driver tu
sangka org x nampak.
like korek idong la.yuckie!!wondering mana dia 'tampal' hasil tu.
pastu kalo pompuan,posing2 kat cermin la..belek2 jerawat la.
pastu muke semangat2 menyanyi cam nk masok AF la..
.
haha.so punny.tp aku gelok dalam ati jela sambil senyum2.
takot plak ada org kete sebelah spesis cam aku,
suke kaji2 org,mmg mampos dia kata aku giler kan.
.
tp pagi td mmg aku nampak satu kejadian yg kelako.
siyes kali ni mmg aku gelok tahap terbahak2.
sbb aku cam terkejut giler memula tu..
aduu.still rasa geli2 kt perot ni.
.
camni..masa otw gi opis tadi,
cuaca panas menerik. *aku lambat.again!haha*
ketika sedang berhenti di trafic light..
tetiba ada air terpercik kat cermin depan aku.
.
what the???!
.
terkejut aku nyah..pelik gak panas2 ada air terpercik.
ujan sambil lalu kah?mustahil.mustahil.
.
then skalik lagi terpercik...aku cam tergamam.
ok now aku tau mana dtgnya..gelok2 cam setan jap.
rupanya dr kete iswara depan aku daaa...
dia pancut2 kan air wiper cermin depan kete dia.






gini la keadaannya..tp time ni aku dh dok jauh sikit ke belakang.tu aku lukis balik kekunun keadaan air yg terpancut itu.haha.mmg x logik kaler merah airnya.
.
ke mmg normal air wiper iswara camtu??
masalahnya melampau tinggi air dia meloncat..
bukan air tu pancut kat cermin,tp cam pancut ke udara.
mmg tinggi ko..saya rasa sangat kelako.
.
mmg aku gelok x hengat td..giler betol kan.
dah la airnya kuar laju2...sungguh tidak supan.
tp aku rasa bole pinjam kete dia wat siram pokok tepi2 jalan tu.