Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 7, 2009

DiaRi SeORaNG pESaKiT yg KuaT MaKAn

Salam semua… *baik plak ayat pembukaan.sila buat menantu yer budak nie.*
.
Sebelum aku memulakan citer2 lain,
Elok la aku ngapdet kisah2 yg belakang dulu..
Sbb skang rasa cam aku sgt tidak aktif memblog.
.
Adakah dah sampai tahap kemalasan??
Biasala..kejap naik kejap turun mood berkobar tu kan.
.
Kalo byk citer dan gambo,smangat la aku nk citer miter.
Tp kalo setakat gambo secoet,pastu balik2 cite pasal makan,
Aku pon naik muak..mesti org pikir..
.
“pompuan ni takde life sungguh.balik-balik makan..balik-balik makan..”
.
Haa..cam kesian kan.so better takyah ngapdet.
*cukup kuat tak alasan aku nk elak drp dituduh MALAS nie?haha*
.
Semalam aku MC dgn jayanya…
Dok umah dediam sambil melingkar atas sofa layan tv dan lappy di atas perot melayan game.nampak tak betapa indah kehidupan aku smlm?
.
ptg2 pas tgk citer UPIK ABU DAN LAURA yg kelako tu,
aku memulakan misi mengambil MC dan carik air kelapa.
Pasal ramai advice aku suh minom air kelapa…
.
Kak pida kata ada jual2 kat depan tu..so senang la.
Takyah la aku susah2 nk carik kera buat bela dan ajar training panjat pokok kelapa.
Ok dah jauh menyimpang ko nih.
Urm..kalo beruk aku nama MICHAEL best tak?Cukup acik.Cukup.



muke adalah mcm mintak disesah ke divider.yerla,pas mandi2 aku terus keluar.takde bedak2 bagai ni.lagipon aku dh selalu jumpe dokter tu,beliau bkn kategori kacak pon.wah..statement mtk saman nih.
.
.
doktor cakap tak kompem lagi aku kena chicpox
sbb tak keluar bebetol lagi..
pastu dia kata kalo 2-3 ari ni keluar byk,
dia kasik aku CUTI LAMA..WOW!!
sukerr.. *sambil loncat2 penuh kegembiraan bersama dokter yg baik ati itu*
.
tp cuti lama pon tak syok..bkn leh kuar merayap.
kene terperap kat umah menangisi nasib yg bermuka tidak licin spt menggunakan SKII. T_T




pastu terus la aku singgah beli air kelapa kat stall depan ni.ingat nk beli sebijik,tp pikir plak tak reti nk kupas.eh kupas ke?harga sebijik $2.80..aku beli yg dalam cup punye $1.70.murah la kan.


sedap oo air kelapa dia.manis pastu isinya sangat lambut.pejam2 mata penuh kenikmatan masa kunyah.
.
.
pastu aku terus la menapau makanan..
kata dari pagi x makan apa kan..
abis la aku borong goreng pisang,kopok,nasik campur pastu beli mangga sekilo.
.
cam tak percaya lak aku sakit.haha.
.
ok.ada lagi citer..satgi aku ngapdet lelaju. *laju di sini bermaksud kelajuan kura2 turbo okey.sila paham*