Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, May 7, 2009

biLa ACik TeRCamPak Di puLaU

dari aitu aku kata nk citer pasal game SIMS aku kan.
tp x berkesempatan plus MALAS..
awww.jujurnya saya.tahniah.

maka terlanjur dah ada gambo nie,
ayuh kita cekidot perkembangan game aku
di atas permintaan cikgu Airin.

eh chop!ada ke ko minta rin?
rasanya ko tanya je aitu kan...
takpela.kasik aku feeling cam bagos sekejap.haha!!




sims castaway versi PC...sukenya.gambo lebih cantik daripada PS2.pastu cara main adalah bebas..nk kuak lentang ke,meniarap ke,tertonggeng ke..sukatik ko.kalo guna PS2 kan cam payah skit nk control2 joystick bagai.





ini karakter aku..pakai baju compang camping je ye.kata tersadai kat pulau kan..takkan nk vogue abis plak.giler tak logik kalo tetiba hanyut tp berjaya angkut almari baju ke darat.dan jgn harap ko nk melawo2 pasal mmg dia provide baju buruk2 je.ishk.




awal kehidupan aku kat sini sangat sadis ye.dah la sorg2 kat pulau tu..umah takde,tilam takde.primitif sungguh.ni aksi aku tgh write journal.nk blogging laptop takdak plak kan,so tulis2 je la kat buku..mesti byk aku ngumpat dlm buku tu kan.ngeh3.



tido pon kat khemah buruk camni je..nk improve lifestyle aku,kena la buat keje.potong pokok ke,gali2 pasir carik harta karun ke..dah ada duit,baru leh beli dapor,katil bagai.



biebo ngelat oh,dia guna cheat code amik duit.keji kan.aku berlengas2 ketiak potong kayu. T_T . kalo nk cepat explore ke tempat lain,ko kene rajin penuhkan GOAL dan WANTS dia.senang jek..cey3.mintak sepak nie.



ni aku dah berjaya explore kt tempat byk berok.setan punye beruk.dia dok gadoh gan aku sbb masok kawasan dia.berlagak btol,siap kena smackdown aku okk.BERUK punyer beruk!



oh best part ni.kat kawasan beruk tu aku leh mancing.siap ada joran gan mesin skali..see.saya dpt tangkap ROHU kak pida oii.clap-clap-clap.



pastu kutip2 pisang buat stok makanan.so makanan ruji aku adalah pisang dan ikan sajork.takleh tamak kekdahnya..hurmm.nasik takde,sambal belacan apatah lagi.giler takde makna life aku sini.



dah lama2 bodek beruk tu..baru la bole jadik geng.kesian aku,kawan gan beruk siap.pastu leh main polis sentri gan aku.wuwu.BANG!!terus dia berlakon pengsan.



bakar ikan camni je..tetiba rasa bersyukur umah aku ada dapor gas even jarangggg skali kuguna.eh-eh,tetiba rasa nk masak paprik malam ni.huahuahua.jgn cayo.



lama2 tu dh up sikit..beli dapor tungku..boleh la ku pelbagaikan menu aku..



misi membuat rakit yg x siap2 lagi.bila rakit dah siap,aku leh la explore ke pulau lain.hepi oh..mana tau terjumpa jodoh kat sana.wahh..miang terbawak2 dalam game.haha.



dah upgrade sikit,buat buaian kat pokok.ala2 bersantai ditepian pantai Hawaii.berbikini siap.


dah main dgn gigih tanpa makan dan minom di alam nyata,aku akhirnya berjaya pindah umah ala kampung.pastu siap jumpa rakan2 sekapal yg hanyut skali dgn aku kt sini.
.
tp aku malas geng diorg.diorg ni pemalas ko tau tak..still dok dalam khemah,pastu asik mtk aku bawakkan makanan utk diorg.cantik muke ko.sudahnya aku malas nk melawat kem diorg.mampuh mu.haha!!


dah lelama tu,aku unlocked tempat baru..explore punye explore,jumpe anak org asli kena kejar gan anjing utan.siap panjat pokok.kelako.kelako.aku la selamatkan dia..superhero nih! *hakikatnya,nampak anak anjing pon aku dh menggelupor tak cukop tanah lari...*



sbb dah selamatkan dia,dia bawak aku ke kampung dia..sini best.ada warung,ada tempat soping2 baju org asli..kira bertukor2 fesyen gak la aku.dan aku jadik sgt pemes di kalangan diorg..sume kata aku baik dan frendly.padahal..KAKI BODEK.



sume org itam2 tu nk kawan gan aku..tak logiknya,tah bila aku belajar cakap bahasa depa.tak alih2 sakan berborak.wawawa.
.
.
dan skang dah byk tempat aku unlocked..
sok2 ada masa aku sambung la ek..
.
mana tau aku dilantik jadik Tok Batin kampung dia.
hoh??Tok Batin ker sebutnya??!