Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 5, 2009

AdA PLaK MaNUsiA pRihaTiN SuDi JoDOHkaN AkU

hi all,

pagi2 bila bukak email dah rasa nak hentak2 kepala kat monitor.
ni sape kejadah pandai2 jadik matchmaker untuk aku plak nie???

dah banyak kali email camni masok kat email aku.
why??why??why??

adakah aku ni sungguh kelihatan tidak laku sampai ada pihak yg sudi meng-ejas bakal suami kepada aku?oh kejinya tanggapan itu.. T_T

mari lihat lelaki yg dikatakan berpotensi untuk aku sampai patblas kali anto email yg sama.


sila ketawa guling2 dan izinkan aku menangis penuh sendu di bawah meja.tak tahan…org Australia dia ejas kat aku T_T
.
.
tak hagak2 nak ejas aku gan mat salleh!!!kopi susu sudahhhhhhh pastu time bila nak gi dating?apa ko sponsor tiket penerbangan aku gi sana??
.
aku takde plak register kat mana2 matchmaker ke agen pencarik jodoh ke.mmg takde keje la nak buat camtu.even tak register kat mana2 pon ramai je BERDUYUNNNN TIBA anta borang kat aku. <-- citer rekaan bagi menaikkan mood penonton.
.
makanya..aku rasa benda ni kelako di samping cam nak marah sbb benda nie ari2 masok dalam email aku.kena plak aku guna email kompeni, kalo org lain terbaca gimana??mungkin akan berkata..
.
“desperatenya budak acik nie..” sambil membanding2kan pro dan kontra kaler kulit antara kedua2 pihak yg terlibat.
.
.