Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 3, 2009

MaKaN Di UmaH RyN DaN keTEmu oRg IndIa di JJ

sabtu-tengahari session
spt yang diplan oleh Ryn,Ayie dan Anik, ada majlis serbu umah Ryn utk makan free.and lucky me sbb diinvited skali.oh gembira bila ada majlis sponsor makan tengahari camni.

kalo ada sesape nak buat,jgn segan2 jemput aku ye.
ujarku dgn tak segan sekali.

so aku gerak dr shah alam dgn shidah,tunggu dia abis kelas bagai kol 12.30 baru gerak.nasib baik aku tau skit2 jalan ke umah dia tu.

but u know me...sesat barat tu kadangkala akan terlibat dalam acara2 macam ni.saje je suruh aku makan last2 kan..dalam ati dah pikir.. "abis la laukk..abis la laukkk." sambil hentak pale kat stereng.

ok drama je lebey.



sampai sana,si anik gan ayie dah lama abis makan siap sendawa bau laksa bertalu2.mesti mkn byk korg ni kan.
.
oh,gambo hidangan x sempat snap sbb henpon ku tiada bateri,soh ryn cucuk charger dulu.sangat tak malu gi umah org curik bekalan letrik kan.
menu of the day :
Laksa super sedap..slurpp!!!!
buah-buahan
beskut chip buatan tak tau..ke beli?hehehe
.
mkn mmg kenyang dan puas ati,kena plak aku tak bekpes lagi.tahniah Ryn sbb penghasilan laksa yg menawan kalbu. ^____^



lepak2 borak sahaja, takde pon main game rebut kerusi di sini.oh kak pida, kalo la anda ada bersama,bole main lumba sape mkn laksa terbanyak.hahaha.suke libatkan org.



dan Ryn telah memberi padaku seketul kek cekelat yg sumpah sedap...ohhh.nanges masa makan sbb terharu gitu akan nikmatnya.tp aku bg half kat bakal mak mentua dgn claimed aku yg buat.hahaha <-- gelok kapten syaiton satu kali.
.
takdela.takde makna nak ngaku aku buat,kena dia soh aku buat secara LIVE kat umah dia gimana??mau kek cekelat bertukor menjadik lempeng cekelat ye tak.
.
anyway..thank u Ryn for everything.clap-clap-clap
.
.
lepas makan2 tu, aku jmpe biebo gan pizi gan bam sebab nak gi nonton wayang citer SETEM kat JJ Bukit Raja.
.
Oh citer tu very punny!!!gelok cam sakai kat dalam tu.
paling kelako si Sathiya la..antara paling lawak masa dia salah dail nombor tepon org cina
"heloo..heloo..abang Mani??apaa??bukan abang mani??sape sana??apaa??org cina??saya org INDIA!!!" hahahaha!!! *sila baca dgn gaya Sathiya*
.
mmg kelako cam hape je tau..sape lom tgk sila la gi tgk ok.oh,gambo kejadian takde sbb aku dirundung malas...sekian!penutup pon malas....
.
.