Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 13, 2009

JiWa TeRUja TaPI LaGi SeTenGaH TaHUn DeTikNya T_T

motip tepek gambo sabah je??
.
.
hey-hey..bila rasa gembira tepuk tangan! *sambil giler tepuk2 tangan di khalayak ramai dan meloncat2 penuh girang siap pinjam tangan akak cleaner ajak tepuk sekali*
.
lupa nak citer bahawasanya tiket flight ke sabah sudah berjaya ditempah.oh cant wait…here I come KK!!
.
masa aku citer gan bos aku pasal gi KK,
she was like “KK je??”
.
cheh.ok ok aku tau ko selalu melancong overseas tapi KK best apa.banyakkkk lagi tempat kitorang tak explore plus kitorg nak memajukan sektor pelancongan Malaysia sempena kempen Cuti-Cuti Malaysia. *ceyy..padahal bajet mmg nipis kempis mampu setakat penerbangan domestic sajork*
.
tarikh fly adalah pada 4 February 2010 dan balik sini 9 Feb 2010.
cukup 6 ari kat sana rasanya walaupon masing2 tamak mcm nak duduk 2 minggu gitu.
.
Average harga tiket adalah RM118 seorg untuk pergi dan balik.murah kan?kan?tapi seat dia sangat cepat abis ibarat penjualan pisang goreng jadik kalo ko nak kemana2 baik book sekarang.sekarang cepat bukak website airasia.
.
Accommodation? plan nak sewa apartment kat Marina sebab situ ada 3 bilik.since emy dah kawen time tu,kompem dia nak tido dengan laki baru dia *laki baru??* jadi aku takleh la sebok2 nak tido peluk2 gan dia cam dulu lagi. tsk. T_T
.
tadi pon Junli dr Marina tu baru call aku tanya nak berapa bilik tapi sumpah aku tak ingat bila aku ada email dia mintak harga.ishk.amnesia lagi sekali.
.
harga kat tenet $270/nite, hope boleh dapat murah sebab time tu bukan peak season pon.lempang guna kaki kalo nak cekik darah jugak.
.
oklah.ekceli takde idea nak ngapdet, saje nak share keterujaan melampau nie. papehal nanti aku inform, mana tau sok2 ko nak g cuti kat KK.berguna jugaklah entry dalam blog tak berilmiah nie.
.
.