Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 3, 2009

ini EnTRy SeRiuS cAmPoR GeLi-GeLi


Image Google : aku tak secantik ini.
*macam ko tak tau...*
.
oh kawan2..what happened to me?

lately jiwa aku asik kesedihan je..with no reason.
ok cam tipu la tetiba nak sedih tanpa sebab kan..
terbayang plak tgh bergelok ketawa bersama kawan2 di kedai mamak tetiba menangis tersedu2 sambil hentak kaki.giler tak logik.

ekceli ati dilanda blues dan aku tidak tahu kenapa puncanya mungkin sbb hampirnya kedatangan bendera merah so mood cam bladi-heyl kot.

boleh la salahkan bendera merah setiap masa.untung jadik pompuan.lelaki,sila menangis sbb tak punye alasan kukuh nk salahkan hormon badan.

cerita lebih lanjut.

ko bayangkan yer..aku lepak baca novel pon boleh menitik air mata.
tu belom layan industan lagi tu,mau sebaldi airmata aku tadah siap boleh derma kat makcik sebelah suruh siram bunga2 dia.

padahal cite dalam novel tu takdela sedih mana,hepi ending kot.
tapi tik-tik-tik- airmataku <--masukkan lagu band kotak di sini.

dgn biebo lagi la…menyentapppppppppp je.sabo jela mamat tu.
dah la aku tgh bermood swing2..lagi nk marah2 aku…benci. T_T

ok fine dia marah sbb aku buat perangai..
bercakap asik nak bakar line sambil simbah2 minyak tanah kat dia.
tapi aku tak sengaja okk..aku ketandusan kasih sayang nie…

terasa diabaikan..
terasa tak disayangi..
terasa disisihkan..
gelinya ketiak korang kan.

ok.suke buat drama sedih ko ni acik.byk sgt tgk BERSAMAMU.

saya terluka la kawan2..arini atiku remuk redam…
sobs.sobs.

sape ada citer sedih,marilah citer kat aku..aku boleh tolong nangiskan sekali…huhuhu.

erkh!!!apa entry nie???dramatik btol.geli.geli.
entry weekend japgi la ngapdet..sbb skang bermood tak hepi nanti ayat jadi cam sampah.