Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 24, 2009

PeNgaLaMaN SaHuR SaYa ARi PeRTaMa PuAsA

hi all wassup2,
eh silap ayat pembukaan,sempena bulan ramadhan nie ayuhla kita menjadik lebih bersupan.mula semula sesi bertegur sapa.

assalamualaikum sahabat..eceh ceh ceh.

tahun ni pesday bersahur sangat bersyukur sbb tak perlu berseorangan di rumah sambil mengelap airmata mengenang nasib mak bapak jauh dimata dekat di hati sebab kali ni aku tido di umah shidah.

but still kena sahur sorang2 sebab shidah dah warning awal2 dia tak mahu dikejutkan suruh makan.pelik.org kejut suruh makan kot,bukan suruh bersilat kat dapo masak nasik paprik.

tapi takpe.aku kan memahami jadik kerah tenaga bangun pepagi utk makan sendirian. T_T tsk


aku paksa diri bangun kol 5am walaupon rasa cam menggigil badan tak sanggup tinggal katil.tapi sebab SEMANGAT puasa ari pertama tu lain macam,gigih jugak la bangun even rasa jeles terlampau tgk shidah bergolek atas katil.rasa nak pijak je.opppp!
.
eh..dosa.dosa.bulan pose kena sopan dan behave. *tepuk2 manja je si shidah siap tolong selimut skali*



menu makan dgn paksaan <--cara tonyoh2 nasik ke mulut. menu adalah daging masak merah tak sedap langsung sebab banyak bawang dan daging ada la 3-4 keping yg mana kenyang.
.
ni lauk aku tapau saje pastu buh dalam rice cooker kasik panas sbb kehabisan gas nak perangat lauk pauk.


ditemani si Leo yg 24/7 menjerit mengiau sbb dah sampai musim memproduce anak.kalau di siang ari time puasa dengar dia menjerit camni,mmg berisiko besar beliau akan melayang keluar balkoni dan straight ke bawah.RASAKAN KAU!
.
ehhh tumpang lalu cik shidah... *pastu lari pecut laju2*




pastu siap makan dessert konon2 takot siang sok bukak fridge nampak cekelat ni lalu jatuh sawan siap berbuih mulot.saiko sungguh.



SENYUM PALSU. muka horror di pagi ari dan mungkin dah kawen sok si suami akan mudah kena serangan strok tgk muka nie.dan seluar tido belang yg menampakkan sangat konsep baju tido tak sesuai dibawak ke pasar malam atau uptown.
.
apa aku merepek ni.
.
puasa2 ni kurang zat dan gizi seimbang jadik otak tak berapa cergas.haihh alasan nak mintak buka la tu.
.
sila buka silat lempang aku.
.
.