Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 17, 2009

AnDa AkAN KELiHaTan SekSI JiKa TiDO DGn LaMPu Ini

assalamualaikum...ooo kak..assalamualaikum..saya dtg nak juaal barang... *sambil terjenguk2 dari luar pagar dgn tangan kanan pegang payung,tgn kiri pegang bakul*


ok.sempena aku baru beli satu bijik lampu Garam gunung Himalaya dr akak opis aku nie,aku nak la tolong dia tanya kan korang kot2 ada yg berminat..


sbb macam tak aci la aku seksi sorang2 ketika tido sedangkan aku belom bersuami. *ayat pancing terbaik suruh para isteri tergoda nak beli*


cantik kan dan pasti menyerlahkan keseksian diri kau di kala malam.apa giler asik sebut seksi2 ni,gangguan seksual betol la.tapi lampu ni sangat banyak khasiat dan aku dah google kat tenet khasiat dia.
.
- mengimbangkan tekanan darah,
- meleraikan gumpalan sel-sel darah merah,
- meningkatkan kandungan oksigen dalam tubuh dan
- melarutkan sebarang pengumpulan kalsium dalam darah.
- membekalkan zat mineral berbentuk ionik yang seimbang,
- Meningkatkan kosentrasi semasa belajar
- Mengurangkan stres
- Meneutralkan ion-ion positif
- Memberi atmosfera yang menenangkan
- Mengurangkan keletihan
- Mengurangkan elektromagnetik
- Memudahkan bayi dan kanak-kanak untuk tidur
- Mengurangkan bau asap rokok jika diletakkan di kawasan merokok
- Melegakan migrain
- Meningkatkan kadar serotonin dalam saluran darah
- Membantu mengurangkan penyakit sinus
- Meningkatkan imunisasi tubuh badan
- Mengurangkan sakit selsema


ni yg aku order bersaiz paling kecil dan harganya RM18 sahaja termasok mentol dan juga kos tegang urat tangan sbb lampu ini sangat berat.batu katanya takkan ringan plak kan.Untuk saiz besar sikit harganya RM20 sajork.murah weh..
.
batu garam ni didatangkan khas dari pakistan dan org yg supply kat akak ni mmg org Pakistan tulen la.kira takde la nak tipu2 kan.
.
mcm certain peniaga,suke kelepet customer dengan cakap barang ni dari sekian-sekian *pastinya tempat top2 dia sebut termasokla kota paris* padahal brg tu datangnya ALL-THE-WAY from Petaling Street.uhh..not gud.not gud.



woweeee..sangat suke dan aku akan letak di hall umahku syorgaku.baru feeling2 dok dalam gua di musim sejok.
.
sape nak roger aku ASAP sbb akak ni kena check stock kat kedai Pakistani tu..kalo dah abis mungkin aku terpaksa fly ke Pakistan dan amik kontrak pecahkan batu demi korang semua.takpe aku rela.
.
sila menangis terharu sekarang.