Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, August 10, 2009

BudAK PEmALas Yg TaIP enTRy InI

citer banyak, gambo melambak tapi saya tidak berniat nak ngapdet lagi nie.

udahla opis terbakor, ni buat keje dalam kepulan asap *citer rekaan* abis sesak napas aku.idong pon makin kembang ni dok tapis asap berpusu2.

sudah tu, bekalan ekon terputus sbb punca kebakaran adalah dr sumber utama ekon.apa dugaan ni wei..

maka berpeluh la buat keje umpama petani di bendang dgn tagline SEBUTIR BERAS IBARAT SETITIK PELUH PETANI,HARGAI BERAS KITA. takleh blah muke raja farah dalam eklan nie.

hmmm…bagi jiwa eksaited sikit,adalah dimaklumkan aku dan emy akan book tiket flight ke sabah SOON!!diulangi SOOONN!!

eksaited cam nak gi Hungary ye tak. *taktau Hungary kat mana,belasah je taip janji bunyik cam sedap dan Oberseas*


motip gambo : saje nak eksen
.
.
nak book td tp ada masalah sikit so paling lewat esok la..
tahukah anda skang ada promo air asia???
ke sabah RM49 sajork sehala sedangkan aku dulu berabis 500 utk tiket ke sana.cilakak lu.

maka sangat teruja nk repeat ke sabah dan tamak amik 6 ari terus umpama dok semenanjung tak best langsung.lempang aku sedas bg sedar plis.

nama je booking awal,tapi peginya bulan February tahun depan.
hambikkkk ko.setengah tahun la kena layan teruja tak tentu pasal.
.
agak-agak pack kain baju skang ok tak.

kak pida,
kalo mau join moh la..tapi time tu bukan cuti skul.datang weekend pon bole apa…book cepat sebelum kehabisan!

ok tak pepasal buat eklan Airasia di sini..
wehh..td bukan kata malas ngapdet ker?
dah terpanjang lak entry nie.

ok la bai, babai!