Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 25, 2009

CaKap KiaSaN PaKwE kaU McM MoNyeT DoSa TaK

yuHuuu..

arini aku kebizian sikit jadi nak ngapdet mmg cam lemau2 skit la plus kepala tak berapa nak mari idea tu.

aku nak ngapdet pasal ahad berbuka di extreme park tapi tu later la ek sbb banyak sgt gambar.bila banyak gambo,kompem la banyak aku kena taip.tak rajin.tak rajin.begitu jujur alasan diberikan. T_T

ahad aritu aku tgk citer UP kat bukit raja dengan biebo.betol tu,sabtu tgk wayang,ahad pon tgk wayang.apa lagi ektibiti nak buat bulan poser ni kan sbb duk umah cam loser plak rasanya sbb mata asik jelling jammmmmmm je.

citer UP mmg menarik tapi tak la kelakar tahap ko nak gelokkkk sesado sbb citer ni byk bermain dgn emosi jiwa raga.aku suke jadik bagi sepuloh bintang. *bulan puasa ni elok la beramal jariah yer…*

masa tunggu nak masok wayang tu,aku dgn biebo lepak je dkt poster2 filem sambil menyengal tak tentu hala dek kekurangan zat galian dalam badan.

beliau takde keje,main sepak2 aku guna lutut dan dibalas dgn lutut jugak oleh aku dihala tepat ke arah abdomen beliau.gile tak romantik ini percintaan.cheh.
.
aku : eh bo,cuba buat mata pandang ke atas…
him : buat apa?malas la…
aku : buatttt..buat laaaa..pandang atas je la.
him <--- terus membuntang mata pandang ke atas

aku : ok dah…sama doooow~!!
him : sama dengan apa?
aku : nie! <--sambil tunjuk poster btol2 di tepi beliau
him : bodo kau nie! haha
aku : mwahahahahahaahha! <--gelok besor dan nyaris terbatal puasa.kalau tak,mmg dh rembat set combo popcorn besar.

agak2 apa yg aku samakan dengan dia??



mwahahahaha~!monyet kau!
ok dah.batal poser aku kang!