Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 11, 2009

SaLaH 1 TaNDa Ko DISaYAnGi : DIbaGi MaKaN FrEE

haih..aku tak berupaya nak ngapdet arini dek kepanasan melampau di opis.berpeluh2 ok tapi tataap maintain wangi bak kasturi ke bak bunga kemboja di kuburan.

ni pon dah kol 6 lebih, aku takleh balik lagi pasal kete aku kena blocked di tempat parking yg bertindih2 ngalahkan parking org gi konsert Amy Search berbaloi-baloi tu.

oh,sabtu aritu ayie ajak datang umah dia sbb dia nak bagi makan nasik ayam secara percuma.

mcm indah je dunia bila dapat undangan camtu.rasa nak peluk2 sambil nanges terharu kpd si kawan yg belanja tu.


sampai sana dalam pukul 1 lebih kot, dah lupe sbb citer dah separa basi dan padan muke sape suruh perap lama2 kekonon keyboard berhantu boleh taip entry dengan sendirinya.cheh.




ayie aka chef of the day.tak jadik nak peluk2 sbb berbau bawang putih. *hahaha.joking.joking.PANG!*


oh lalalalala~!!sedapppp hingga menjilat kaki meja wa cakap lu.



"tu baru sikit ko tgk skill aku,pasni datang tetiap minggu umah aku.aku sponsor lunch selama 2 tahun ok."
.
BAIK AYIE!!


dah makan mula la memasing membawakan watak Manusia Tidak Bertulang Belakang.Tersendeng sana,tersendeng sini pastu tangan pelan2 tarik bantal sambil kaberline tak kasik tuan umah nampak, pastu kebabommm tido.
.
anak dara sape la nie!! <--sambil tunjuk2 si shidah yg tgh bergolek depan tv. dan aku tergolek atas sofa siap tido mimpi2 lagi ko.nyaman sungguh.
.
dah bangun tido,memasing lapa lalu selongkar dapor umah org.makan lagi dan lagi pastu ayie membuat cabaran Mari Timbang Berat Anak Gajah Ini.
.
masing2 nampak penimbang terus bertempiaran lari sebab troma.dah lama tak timbang oh..scary!!
.
ayat stereotaip kalo timbang dan jarum mencanak ke angka dekat 60kg "uishk..salah penimbang ni.salah nie!" pastu hempas penimbang ke tingkat bawah.
.
tapi aritu timbang jugak la hasil paksaan ayie dan tgk2 terus pengsan tapi sempat cakap "uishk.salah penimbang nie.salah nie" tanpa memikirkan ati si tuan penimbang.
.
nak tau bape berat aku???
sila berdebar!aku paksa ko suruh berdebar ni!
v
v
v
v
v
jeng!jeng!
v
v
v
49 KG okkk!!
gembira sambil lompat2 bintang.
.
.
sbb 6 bulan lepas aku timbang berat aku 54kg okk!
dah turun ke nie??
wahhhh..wahhhhh..bole makan nasik 3 kali sehari pasni!