Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 19, 2009

KiSaH DI RaBA maT RemPiT LaLU PuTus CHenTa T_T

dah lama tak cerita pasal mimpi kan..adakah lately aku tido tanpa gangguan syaitonnirajimm?dah jangan perasan terlebih iman.

kali ni bukan aku nak citer pasal mimpi aku..tapi pasal mimpi biebo.aku yg dengar dah guling2 gelok siap keluar gelok syaiton,gelok iblis dan sebagainya.

hell funny bagi aku disebabkan cara penceritaan penuh emosi oleh beliau.mula2 dia citer tengahari semalam diiringi gelok langsuir oleh aku dan sekali lagi penuh detail pada malam tadi sebelom aku beradu.

tapi tengah malam dinasihatkan untuk tidak ketawa macam antu,bimbang antu sebenar nak kongsi kegembiraan bersama.


Pelakon utama dalam mimpi beliau : Diri beliau sendiri dan Primadona Malaysia.eh-eh.
.
.
mimpi ni berlaku 2-3 ari lepas katanya.dalam mimpi tu aku dan dia tgh berjalan2 pastu lalu kat depan satu building di mana kat tingkat atas tu ada party liar oleh mat rempit. <--amboi kaya sungguh mat rempit dalam mimpi beliau.sewa building siap!
.
lepas tu dia cakap aku gatal2 nak pegi naik atas nak cekidot la konon apa diorg buat kat party tu *kalo in real life,pejadahnya weh aku nak naik atas tgk mat rempit weh!*
.
pastu biebo cakap dia marah aku naik sebab dia nampak perempuan2 naik situ sume turun dgn muka kepuasan *apakah???mimpi SX sungguh!* sbb budak2 mat rempit akan Touch N Go diorg.
.
Like sambil ko lalu diorg cuit2 dan raba2 ko la.hoh!so scary bunyiknya.cilako ko mat rempit!!haha.tetiba emo.
.
biebo jerit2 panggil aku tak kasik naik tapi aku sangat ati kering,selamba je naik atas lalu kat karpet merah gitu.siap ada karpet merahhh kooo.mmg meriah party mat rempit sekalian nie. *sumpah biebo cite penuh detail dan penuh perasaan.haha.kelako gile*
.
tapi aku naik jugak pastu tak lama tu aku turun dengan muka seperti "oh saya telah diraba..tidak sesuci embun pagi lagi" ayat aku tambah2 la part nie kasik drama skit.
.
tapi biebo cakap muka aku mcm muka nak nangis gitu la.gila ko kena raba takkan nak meloncat gembira sambil buat lompatan bintang terulung kan.murah betoll.
.
dan dalam mimpi tu konon2 kitorg clash la sbb i kan dah tak suci... *sambil tutup dada guna selimut dan berambut serabai*
.
penceritaan beliau mmg meyakinkan dan penuh emosi.
him : dalam mimpi tu bo rasa marahhhh sangat.rasa nak lempang2 je muka awak.
aku : hahaha.nape tak lempang??
him : sbb nak lempang rasa kesian,tapi bila pandang mcm muka mintak lempang.
.
aku : hahahaha.lawak je.tapi rugi la..sbb time tu je peluang awak nk rasa melempang yang.
him : tu la pasal..sampai bangun tido tu rasa nak call awak teros maki2.
aku : keji ok.aku tak bersalah..haha
.
tapi kebetulan ari dia mimpi tu aku tgh majok ati dengan dia..so dia tak leh tepon marah aku nak lepas perasaan sebab tiap kali dia tepon aku yg marah dia..haha.terbalik katanya.
.
biebo kata dia yakin mimpi tu nak bg sign kat dia..ceyy nak kata aku cureng la tu.tampo laju2 baru tau.
.
tapi percaya la..kadang2 mimpi tu akan bg ko rasa satu perasaan yg tak mungkin ko rasa di alam realiti.so dah rasa pedihnya kalau aku buat jahat kan bo kan??
.
.