Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, August 12, 2009

Apa MakNa PoRT caNTiK TaNpa JeJaKa KaCak

biasa..biasa..tajok mmg kene kontrobersi lebih.

sebenarnya macam dah malas nak ngapdet citer weekend aku *biasala..bila dh peram2 mula la lupe maklumat kejadian.* tapi sbb terlanjur menyintaimu eh bukan terlanjur ada gambo, aku ngapdet jugak la.

plus nak tunjuk kat kak pida port mancing baru yg kitorg pegi nie.

ari ahad tu aku ikot biebo gi mancing kat somewhere in kelang *like i said, aku dah lupe nama tempat.amnesia sungguh.sori* tapi macam dekat sungai udang ke apa tah.

jaraknya dekat sikit la kalo nk compare pegi sukida kat semenyih tu..tol pon baru RM2.20.

pestime aku pegi sini dan second time bagi biebo.
sopi dan adik pon ada join bersama kali ini.


sampai di lokasi dalam pukul 3.45 camtu dan nasib baik cuaca tak panas meletup2 kalau tidak kompem aku bertukar menjadik org minyak pastu pegi merogol anak dara kampung.
eh-eh apa nie.
.
oh,suasana di sini sungguh selesa dan cantik dan tak ramai orang.
i like!


dan aritu aku semangat memasak spageti sedapsebabcukupbahan semata2 nak kasik semangat kat para pemancing.baik kan aku??syabas inspekter shahab *sambil tepuk bahu sendiri*


pemandangan cantik2 tapi saya sangat boringgggg..nak cuci mata pon tiada jejaka kacak di situ.


mereka kurang kacak hokeyy..PANG!



macam cantik je aku amik gambar mat indon mengenang nasib nie..eh chop!itu biebo dan MA sopi rupenya.tumpang lalu bangg... *sambil jalan tunduk2..*



lupe nak cakap dekat sini siap ada karaoke tapi dia start belah2 petang dalam kol 6 camtu..maybe sampai kemalam la kot.mula tu nak jugak aku melalak,tapi takot plak sume ikan tensen lalu pegi bunuh diri kat mata kail.



adik gilo bole tido camni.berdekah2 aku gelok tgk dia sibuk arrange kerusi buat katil.kejap susun camni,kejap susun camtu pastu bangun-duduk,bangun-duduk.gile apa nie.



close up muke anak terpinggir.dia tutup idong dgn lighter sbb takot abangnya khianat sumbat plastesin dalam lobang gua niah dia tu.penyayang lobang idong budak nie.



hasil kretibiti aku di kala boring bermain plastesin dgn membuat makanan.ada kek 2 tingkat,pizza , karipap dan T.A.H.I???motip buat makanan je??
.
ok T.A.H.I tu tak termasok dalam kumpulan makanan.harap maklum


sekor je hasil kitorg dapat sebab ikan keluar rumah di kala petang dan time kitorg nak balik dah.ko malu ye ikan?oh,ikan ni sopi dapat dan aku dah lupe Rohu ke Pacu ntah.aku tau makan je,berkenalan dengan ikan kurang minat.
.
.
mancing sampai kol 7 camtu je,pastu terus balik shah alam.
ok dah-dah,bai!