Wednesday, August 19, 2009

KL UjAN LeBaT SeMaLAm,Kat FeLDa PaLOnG UJaN X?

semalam pukul 6 aku dah berlari pecut selaju Usain Bolt ke parking kete sbb cuaca sangat gelap menandakan ujan nak turun.

macam ko tak tau KL nie,asal ujan nak jem.kadang2 baru mendung pon jalan dah sebok jem.apakah pakai solar kete ko?

dari opis ujan baru rintik2 ombak bergelora,skali sampai dekat area OU,hambikkkk ko.mmg tak nampak jalan dek kelebatan melampau.

aku dah gigil2 kesejokkkan sampai tekan minyak pon cam cecah tak cecah je je kaki kat pedal tu.ibaratnya kaki malu2 kucing gan pedal.


jam baru pukul 6 lebih tapiiiiii....



jalan dah gelap macam dah pukul 8 malam.trafik cam biasala bergerak penuh sendu dan perlahan ibaratnya Usain Bolt jalan kaki sambil korek idong pon boleh pintas.ceh.kagum benor dgn si Usain itam tu.


lebat yg hamat sampai cam nak runtuh bumbung aku kena pantulan air ujan tu.


sbb ujan lebat dan tak berpeluang nk gi carik makanan,terpaksa singgah Mcd beli bubur gan Applepie.ceyy..byk la ko punye terpaksa.
.
dan yg sengalnya,payung aku tertinggal kat umah sbb gedik2 bawak naik konon pepagi takot ujan nk g kete.lupe diri ko tu pelupe dan nyanyuk. *amik stereng lock dan hempuk kepala sendiri.*



balik terus bukak tv dan mencekik bubur ayam McD saiz besor dek kelaparan yg tak tertahan.
.
mandi??alaaa..pas makan pon bole mandi hape.jadi sbb busuk,muke terpaksa berlakon bermuka comel begitu.wahh..comelkah??puii~!