Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 4, 2009

KaROk YG LeBiH kpD RaSa NaK JeRiT KOROKMU

Ahad
Ahad adalah ari paling bosan dalam sejarah.

sbb sepanjang hari dr pagi sampai ke malam aku sekadar melepek depan tv sorang2..sedih kan.i tak biasa sbb selalunya Ahad adalah ari sakan merayap ke sana sini.jadik moral aritu sedikit down sbb tekanan perasaan.

dah la citer kat astro takde yg sedap *&*(^&*&%^ <--bkn mencarut tp ini bunyik CD cetak rompak rosak

udahnya aku bergolek je depan tv sudahla panas membahang even pasang kipas cam kelajuan kipas elikopter,tetap angin bahang yang keluar.tensi.tensi.sempat ok aku abiskan novel sebijik siang tu.

aku tak keluar dgn biebo sbb dia ada Family’s Day Out gitu.
Gi soping gadget2 gan ayah, mmg la aku tak kisah..bukan slalu pon.
see..sangat bercirikan menantu mithali aku nie…saba pakcik2 sekalian,sabar ye.jangan anta rombongan minang secara serentak.Bluek!

meroyan tu biasa la, sbb dah la aku bosan sorg2 kat umah..takde pon org nak amik berat tanya aku dah makan ke belom,dah mandi ke belom, sihat ke tak.wahhh gedik betol nak mintak org tanya2 camtu.

tanya “nak lempang??” tak nak plak ek.

makanya bosan2 sampaikan rasa nak ambil keputusan membawa diri ke Australia kejap.ok ko pikir Australia belakang umah Shidah??

malam tu kol 9.30 baru biebo amik bawak lepak Qaseh.mogok lite2 tu biasalah dalam percintaan ye tak.cewahh~!

dah lepak2 tu, si Adik gan Pizi roger2 ajak gi karaoke sedangkan jam dah dekat kol 11 malam.esok ari Isnin harap maklum.tp penah ke aku menolak kalo org ajak aku menonjolkan bakat terpendam aku??TAK MUNGKIN okk..so ON karok!yeayyy!!



pegi karok kat Quality Hotel sajork..dekat dan senang nak balik.



bole plak time2 tu kete pizi mogok nak rosak bagai.Tingkap dia takleh tutup sbb motorsikal eh bukan,motor tingkap jem ke hape tah.jenuh plak dok repair2 dan masa terus tik-tik-tik berlalu.rugi.rugi.kot tak,dah patblas lagu aku nyanyi.


penyanyi popular kena bersabar je dok tepi nie padahal show dah nak mula.wahh..sila bg lempang.
.
dah berjaya tu,cepat2 lari naik atas berkarok dengan jayanya tapi dapat 1 jam je sebab dah nak tutup plak pusat karoke nie.giler tak muda mudi langsung, awai nau nak tutup.


adik dgn lagu2 jiwangnya.not bad suara mamat nie.best jugakla.. <-- puji terpaksa sbb dia dah belanja kan.



tp bilik kali ni sangat hampeh sbb sounds system cam karoke jamban dgn bunyik bersepah2 pecah.suara aku yg sedap ni terus jadik x sedap.apa kes??dah la remote rosak,mic rosak.pui.pui.cilakak.terus ilang mOOd aku.



biebo pon nyanyi tapi memilih lagu yg lebih kepada lagu2 bercakap atau suara mendatar like lagu MERAH DefgabC .eh,ni bukan kutukan tp KRITIKAN je..ceyh3.tp best apa ko nyanyi. *ayat bodek kena letak skali skala supaya lebih disayangi*
.
karok malam tu mmg x best langsung,so kena repeat di lain waktu.bila mau belanja lagi???eh,izinkan aku pegi praktis vocal aku sekejap.