Friday, August 7, 2009

pErSiDaNGaN MasYaRakaT DamaI KaLi KeDua

malam tadi, ada perhimpunan masyarakat damai kali kedua.siap ada pacak bendera Malaysia sambil berdiri tegak menyanyikan lagu negaraku.jgn main-main ok.

memang main-main je pon.

smlm dalam pukul 8.30 sume bertempiaran lari ke Ani Sup Utara sbb ada agenda "Kawan Mau Belanja Makan Malam..Order Semuanya!" best kan kempen camni.sila buat selalu


si pembelanja dah semestinya tokey ayam *bukan bapak ayam walopon ada iras2 la.haha matik pasnni tanak banje aku dah* dan pemakan adalah aku dan kak pida.sape lagi kan juara makan di sini.



cik emy dan cik acik.sorang dah nak kawen SOON dan sorg lagi errr...err...tiada jawapan.padan muke pandai2 buat ayat camtu.


kak pida dan cik patin enterprem.haiyoO..apa ayat nie.aku demam slalu jadik cam tak berapa bijak kan.selalu bukan main bijak pandai dan educated membina ayat. puiii~!


apiki yg dah besar dan berperwatakkan bapak budak.ok tu dah terlebih besar plak gayanya.takde sampai camtu,cuma aku dan emy cam terkujat2 tgk perkembangan dia.best je.



makan dan bersembang mcm biasa penuh dgn kisah kelako,kutukan,umpatan.masalah negara,masalah politik dan masalah harga pasaran gula di malaysia.kemain padat minit mesyuarat aku kena catit.




whoaaaaa~!KRZ makan sup gearbox.ni gearbox manual ke auto nie??aku idok le memakan benda2 yg pelik spt menyedut lutut lembu dengan straw sebegini.tp aku suke sangat tengok org makan sambil aku buat2 muke pelik dan euwww euwwww.
.
mmg ada jugak tulang lutut tu hinggap kat dahi aku japgi.


pastu cam biasa,anak2 akan menyinggah di playland mcD sebelah nie.dah dekat ani sup tiada hiburan melainkan main kerusi batu yg terjongkit2 cam papan jongkang jongkit tu.sangat tak seronok.
.
oklah..ada gambo lagi nak tepek.kalo sempat aku letak ye sbb skang aku serba salah tgk fries tepi aku ni dah sejuk kejung dan bermuka kecil ati sbb aku tak makan dia lagi.
.
till then..ciaos!