Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 4, 2009

mEraYaP SeCaRA soLO ke One UTaMa

Semalam aku kuar opis dalam kol 7 gitu,sekali tgk jalan jammed dalam keadaan sanagt menguji keimanan.

tp sebab aku dah berniat nak singgah OU,maka tak perlu bengang dengan jammed sbb OU sekangkang kera cuma. *kesian kera dipaksa mengangkang untuk jadik bahan ukuran.kalo kera betina,mesti beliau malu.*



singgah OU sebab kononnya nak pegi Giant borong cereal banyak2. kata tengah diet jitu kan,mana boleh datang sini soping beras berserta makanan frozen spt nugget,drumet ayamas dan sebagainya.itu kat umah shidah pon boleh makan..
.
seingat aku Giant tu kat New Wing so aku konpiden je masok ikot belakang tu sume la tapi tetiba rasa tak sedap ati sbb dah tak nampak signboard Giant.
.
bila roger kak pida,katanya dah laaaaaaamaaaa tukor Cold Storage daaa.

nampak sangat aku dah lama tak merayap di sini.tipu la lama x merayap padahal 2 minggu lepas datang tgk wayang gan bantai Crispy Chicken kat situ.cuma aku x amik port dan tak ingat sangat kawasan2 OU nie.

dulu aku dtg sini pon semata2 tgk wayang,so parking siap2 kat cinema. skang bila datang,jakun umpama apa.



masuk dalam terus carik Cold Storage dimana..dimana.dah la pakai kasut tumit tinggi,berjalan dah ngengkang2 macam kecik2 mak malas bedung kaki.carik information board pon takde.



.

sudahnya kecewa lalu TERSINGGAH dan TERBELI roti boy..layannn makan sambil jalan2 umpama lembu dan kambing dan sebagainya.



pastu baru terjumpe Information Board.Budus..tiada guna benda ini lagi sebabbbbb…



sebab board tu betol2 depan cold storage.mangkuk asparagus asbestos turbo!buat penat je kaki barjalan.




dah sampai terus laju2 pegi tempat cereal,sini banyak giler pilihan.tp harga tak semurah kat giant,so takleh borong byk sbb tidak BERBALOI-BALOI.tunggu je weekend ni gi Giant Shah Alam,lebih jimat lebih mempesona. Tetiba buat tagline sendiri.



pastu cepat2 gi bayar dan terus berdesup balik umah…kaki sudah penat dan tiada kaki spare di jual di Cold Storage



makanan sihat(kecuali COKE) bekalan untukku kembali ramping..kalo boleh pagi,petang,siang malam nak makannnn ni je.bole kurus x?
.
oh terlupe.baru sebentar td saya lunch pasta sambil curah sos Thousand Island penuh pinggan dengan muke penuh eksaited.
.
cheh.cepatnya manusia lupe diri. T_T
.
.