Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 4, 2009

DrP Ko PeGi RusUHaN Kat KL,BaiK Ko PeGi SiNi

Sabtu malam Muda mudi korokmu

sabtu malam lepas tgk wayang tu, si Ayam ajak pegi Gathering bebudak KeicarLife kat MMZ Jelutong.

mula2 tu biebo cam malas la nak pollow sbb bukan kenai sangat pon bebudak kelab tu tp setelah dipaksa dan diugut bunuh oleh ayam, pegi jugak la.


sampai2 sana dalam pukul 9.45 gitu, kete dah banyak tp belom la betol2 banyak lagi.sbb katanya gath ni ramai yg join sampai budak2 johor pon turun.meriah la kekdahnya kan.



kereta mmg cantik2 dan gempak2 la, aku paling suke kete spesis LOCO sbb lawo melampau dan ada satu kenari tu,dia mekap sampai dah rupa van paddle pop dah.comel giler.tp tak amik gambo sbb si pizi dah jadik photog malam tu.nanti aku amik,aku tepek sini ek.
.
emy : lawo giler kete nie..cam van aiskrim.
biebo : tu lah pasal.oii..oii..paddle pop satu! <-- gilo
aku : mcm gula2 pon ada ek..nampak sedap cam boleh makan.slurpp!
.
biebo : ko ni sume mende bole makan.asik ingat makannnnnn je!hahaha
.
pastu berperangai keji dok sebarkan kat semua org
“woi..woi..acik kata boleh makan..bla.bla.bla..asik ingat makannn je.”
.
T_T pakwe sape ni??


gambo pon x banyak lam phone aku,amik malas2 dan aku tak berjalan ke sana sini pon amik gambo.aku,biebo gan emy melangut je tepi kete.kat mana kitorg turun kete,situ la kitorg lepak sampai ke sudah.tp ok apa,dapat coci mata puas2.pakwe ganteng2 oh..PANG!!
.
lagipon org ramai,koser nak jalan ke sana sini.kang ada lak bertempiaran manusia lari mendapatkan aku bagi mengotograf baju mereka.


dalam kol 10.30 gitu banyak kete sampai dan lebih meriah bila bukak lagu kuat2.feeling2 fast and furious kejap bila mana aku dan emy memanjat kereta sambil menari2 penuh eksotik.BREKKKK!!! tersedar dari anganan akibat lempangan padu dr kekasih ati.
.
dalam kol 11.30 gitu aku gan biebo dah lari balik sbb Adik dah menunggu lama kat Ali Section 7.motip g gathering tu tak dapat la aku kenalpasti sbb bg aku tak bermotip pon.lain la kalo Keicar Team join skali sambil tayang2 kete,baru la hebat dan bermotip keji.
.
eh oklah..tu je citernya!
.
.