Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 20, 2009

SaYa TaK DiLaHiRKaN KrEaTiF..TaPI BiJaK :D

blurpp~! <--baru lepas makan nasik ayam sedap sempena majlis farewell dimana aku kena jadik organizer bidan terjun jadi padan muka dapat makanan ikot selera tekak aku.gile kuasa skali skala.

eh-eh.panjangnya mukadimah aku arini..ekceli tiada idea dan bahan nak ngapdet plus keje tetiba macam dtg banyak mentang2 dah nak ujung bulan kan.
.
kenapa kena ada ujung bulan?benci tapi sengih2 bila time dpt gaji.

lagipon 2-3 menjak ni aku bertungkus lumus membina 2nd blog aku *bertungkus lumus di sini bermakna design blog 5 menet,bukak benda lain termasok main game 2-3 jam* begitu..rasa malas tah kenapa tah.

tapi sbb aku punyer limit upload gambo tu dah sipi-sipi lagi nak mencecah 100%, terpaksa jugak la siapkan blog baru cepat2 bagi memudahkan urusan pindah umah baru sebelom raya nie.eceh.



design ala kadar tapi rasanya dh macam2 design aku buat dan semua nampak huduh sampai rasa nak tendang monitor.tapi yg ni ok la sikit...simple tanda malas.
.
.
pastu meleceh nak setting segala bagai gadget,eklan nuffnang,link itu ini..haiyOooo malas!malas!sampai rasa nak hire sorg graphic designer utk diri sendiri.
.
ok perasan hit blog ni sampai patratus juta 1 ari sampai nak pakai designer.blah ah ko acik.
.
ok la..aku tgh layan cendol yg sedap stone bila tiba2 dapat gigit jagung.nyum3.till aku ada idea,update later..daaaaa~!
.
.