Monday, August 3, 2009

KeRaNa NiLa SeTitIk.eceH.ReleVaN ke TaJoK ni?

hi monink all,

before aku ngapdet lebih lanjut,ada citer gempak pagi tadi berlakun depan mata aku.

ok takdela gempak cam hot story kisah khalwat artis2 ke hape..
tp kisah pemandu mengong di pagi isnin..

camni kisahnya.
*standby semua..ini adalah citer berunsurkan umpatan,harap tanggung risiko bersama2.*

pagi td aku gi keje dr damai,so lalu la jalan kuching tu ha.
jalan situ pepagi mmg sebok plus motor byk giler menderu2..
kira kalo ko tgk dah macam ketapi dah sbb diorg berbaris panjang je cilok2 tepi kete.

sangat kena berwaspada dan kena sentiasa alert pd kehadiran mereka.

tgh aku bawak kete sambil layan jem yg boleh tahan tu,tetiba ada myVi dr lane belah kanan cilok nak masok depan aku tp gaya cilokan beliau cam &^%^%$# <--bahasa alien mencarut sebab mencilok dgn penuh jiwang tanpa pikir yg antara lane kanan dan lane aku ni adalah laluan motor yg jenis pecut2 tu.

pehal lak ko nak konar2 style jiwang ni??
slowwwwww je dia masok lane aku.
slow mcm supan sgt kan..LEMBAB TERHEGEH2 je dia masok.

skali aku dengar PINNNNNNNNNNNNNNN!!
bukan pin baju tp hon motor dr belakang..

tp myVi sengal tu bole gerak perlahan2 lagi padahal aku bg ruang byk kot suruh dia masok depan aku.

pastu aku nampak ada motor laju2 dr belakang dh hon2 sambil brek2 kecemasan..lawak ok.eh ta-tak.bukan lawak tp cam kesian la sbb sungguh2 dia brek siap tahan2 pakai kaki lagi.motor dia dah huyung hayang sbb brek cemas2 gitu kan..

MyVi tu masih hegeh2 masok..aku x paham kenapa. T_T

sudahnya motor tu dapat la brek tp sipi2 la nk kebabom kat bontot myVi tu. pastu mamat tu bengang,dia menerajang kete myVi tu pastu blah.

yg ruginya,sikit sangat dia terajang kot..tak kemek.
aku lak rasa nak keluar gi tambah tokok terajang sikit.sakit ati okk..

dan paling takleh blah,yg bawak tu adalah perempuan bertudung.
tak kisahla bertudung ke apa..yg pasti PEREMPUAN.

so jgn la melenting kalo org laki selalu kutuk pompuan bawak kete cam &*^(&(& sbb adanya manusia2 camni yg bodo piang x pikir pasal org lain.buat malu kaum jer..cheh.

ok.sekian luahan perasaan di pagi isnin yg blues..

*x paham nape nak emo..huhu.angin lintang bedera merah kot.*