Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 18, 2009

bOLe TaK BUaT PLaN CuTi SeCarA BerGanDa?

just spoke with my kak long kat JB tadi sbb nak kasik tau plan nak pegi JB bulan 10 ini.oh aku dah gila kah asik nak bercuti ke sana sini padahal bertekad nak kumpul duit ke sabah. T_T

takpela..sbb i miss them badly.sangat2 rindu setelah dekat dua tahun tak jumpa.maafkan sbb selalu seperti manusia lupe daratan.heh.kalau buaya darat mungkin patut dilupakan.



last time aku jenguk mereka,masa si kenit ni baby lagi.dan skang si kenit ni sudah ada adik baru dan aku tak penah tgk lagi.sobs. sedihnya.sangat rindu.



dan yuyie plak katanya dah skolah darjah satu.oh gosh.byk aku kehilangan sepanjang 2 tahun nie.too bad kan.tak perasan semua tu.
.
.
kak long,
if u read this...nantikan kedatanganku dengan karpet merah ok.haha.insya allah,hope plan aku dengan emy ni akan sukes!yayy!