Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, August 27, 2009

bUKaN PenGuMuMaN KaWeN!



thank u soooo sooo much for all the wishes.masih rasa nak menangis terharu sbb terasa diri begitu disayangi. :')

agak terkejut terima ucapan dan doa dipanjangkan umor dimurahkan rezeki oleh kawan2 yg dh lama tak dihubungi.

thank u Sassy,thank u Fromhell eventho i never wish yours.my bad so 4 give me frens. i give u a big hugs! :')

rasa terharu terima panggilan mak dan abah pukul 12.02am semata2 nak wish aku walaupon dah melewati time tido mereka.mereka sangat disayangi.i heart them. :')

thanks to shidah sbb jadik org pertama wish dan bg adiah pada 22.08.09, dan juga sbb susah payah nyanyi jerit2 "epi besday to u..epi besday to u.." pagi tadi.aku tau ko kering tekak nyanyi camtu di bulan puasa.so sangat dihargai dan disayangi aku.

thanks to kak pida yg dh start wish semalam menjadikan dia org kedua yg wish walaupon berniat nak jd yg pertama.takpe kak,akak org pertama yg wish thru henpon.hehe,epi besday to Cik Patin jua!

thanks to Emy,Achu, Ida Jaybee, dan kawan2 yg aku tak tau sape sbb nombor tak keluar nama sbb doakan kesejahteraan dan meraikan Hari Kertu aku. :')

Dan juga Biebo yg call tepat pukul 12 kononnya nak jadi yg pertama tapi dah jatoh ke nombor tiga.beliau tak berpuas ati dan claimed dia yg pertama jugak..ok la.acceptable sbb dh masok 27hb.lap u!

no party liar sbb bulan ramadhan..eceh3.anyway thank u sayang2 ku sekalian.doakan kebahagiaan kita bersama...! :')

*baiknya ayat2 aku karang arini..dah tua katakannnnnnn.heppp!!*