Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, August 18, 2009

Hey3..aKu ADa BaNYaK CeRiTa DaLam 1 EntRY gaRa2 OtaK BeKU

haih..sunyi sepi blog aku arini.
takde idea...takde bahan...dan tidak bernapsu nak menaip.
mengantok....kenyang..sejok.
nyaman nya la kalo dapat landing atas tilam.

tapi sbb nak cukopkan syarat kasik blog aku berupdate,marilah kita bercerita secara random dan belasah saje 1 sen cam eklan Digi yg aku rasa nak bakar tv je sbb iklan tu kejam sangat.

sian Angka 1 yg comel itu asik kena lenyek kete dan kena flying kick dek pompuan saiko tiba2 tu.hehe.but cho punny.


gambar sekadar menghidupkan suasana yg penaip sgt malas dan mengantok.jenuh aku korek gambo menjayakan watak ini okeyy.
.
.
oh sekarang dah perasan aku kurus.PERASAN ok!
.
makan pon dah tak seghairah dulu..kalo dulu tiap masa mulot aku nak mengunyah tapi sekarang mulot lebih bersopan dan berhemah.makan mengikut time dan tak banyak2 macam Tokey Antu Raya.
.
tadi pon aku mkn nasik 1 senduk dan ikan bakar sahaja.Ikan bakar baik utk kesihatan compare to ikan goreng yg berminyak dan bekolesterol.ceyh3.
.
kena jugak la makan ikan kan sbb aku nak protein dalam badan aku.kot bantai sayur semata ari2,mmg terasa diri ni umpama kambing layaknya.baik balik umah bina kandang pastu mengembek petang2 ye tak.
.
dan mula merasa gembira bila terserempak dgn budak department lama akan disusuli dengan ayat "wahh..apasal dah kurus sekarang??"
.
jap.jap.bagi aku masa seminit dua nak layan kembang jap.
^_______^ <--senyum lebar sampai esok.




bacaan BMI terbaru saya sekarang berada di underweight..bukti ini tidak menipu sila percaya dan sms tahniah kepada aku sekarang.sekarang pegi taip mesej.
.
.
oh tahukah anda citer sensasi dunia hiburan sekarang adalah pasal ustaz berambutluruskenarebonding nikah dengan waheedacakaptakserupabikinbolehblahlako!
.
sungguh unbelievable sampai rasa nak panggil team Ripleys rekod kejadian pasangan nie.kompem pemes seantero dunia.
.
ok lantak ko la nak kawen kan tapi dulu kemain ko denied ada hubungan dengan ustaz rambut rebonding tu.kantoi tgk wayang tak mengaku,kantoi bercanda di pasiran pantai ko bg mcm2 alasan.
.
mungkin sbb tunggu ustaz tu ceraikan isteri dia then baru ko masok line dgn ucapan "saya tak rela bermadu bang..."
.
byk main wayang ok.bosan sungguh.
.
"Apa yang berlaku kepada kami umpama ribut dan kami mahu membina semula rumah yang rosak akibat ribut itu," <--statement kat paper.
.
ni bila masa lak umah ko kena ribut?bukan UMAHTANGGA org ke ko ributkan??haiyOOo.takleh blah tapi mcm nak jerit BOLEH BLAH LA!huhu.emo cam la laki aku yg dikebas.
.
poor ex wife dia kan..sangat kesian tapi takpela,ada hikmah sebalik kejadian kot.dan lantak la mereka mau kawen mcm mana tunggang terbalik pon sbb aku bukanlah pengapit pengantin pompuan itu..bluek!
.
aku pengapit Emy nanti.hahaha
.
kain emy pilihkan utk baju pengapit sangat cantik menarik dan meletupp kooo.silap2 boleh over shadow pengantin nie.bahaha.
.
ok emy aku tipu je cakap tu sbb takot ko tuko dgn kain cotton kaler putih plain sambil di matchkan dengan kain plain kaler biru muda.baju skolah siap!
.
oklah..ni dh mcm apa je entry nie kejap emo kejap gembira kejap mengumpat.ishk3 janji ber apdet ye.
caucincau~!!