Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 7, 2009

BeRiTa TeRKiNi, HiBUraN TiADa.Apa TaJOK Ntah

hi all, bersiaran langsung dari lokasi luar berita McDonalds DD yg wifinya laju berdesup dan penuh bar.suke.suke
.
arini aku mC la geng..demam. T_T
.
serius ini bukan lakonan,start malam tadi dah terbatuk2 aku pastu pening kepala mcm org mengandung.eh,macam penah mengadung nak cakap camtu.
.
ni aku tgh lunch gaya org sakit.tekak org sakit mmg demand nak makan mahal2 tanpa hiraukan diet ke hape yg penting senyum kepuasan.
.
oh,ada cite nak ngapdet dan aku usahakan menaip dengan pantas disebabkan tanak sia-siakan internet free sebegini laju.



diakhiri dengan muke org demam dan maintain ayu.maafkan jika gambo kelihatan poyo dan bermuka-muke macam ko sorg la paling ayu di dunia.the fact,aku segan nak amik gambo dgn keramaian manusia camni.ni pon amik guna webcam hokayyy..
.
doakan aku bukan penghidap selsema babi.choi!