Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, August 14, 2009

KaLO naK CaRi MENaNTu, SaYA AdA Di SiNi ^_-

semalam aku sampai umah dalam pukul 6.15 pastu terus bertapa atas sofa layan manjalara tanpa pikir nak mandi dulu sebab perasan ketiak masih berbau Nivea yg harum.ngeh.

pastu dah siap mandi semua, tetiba roh Org Gaji Indonesia merasok badan yg ramping ni *ni indon yg belah2 cantik sana macam Bunga CInta Lestari tu bkn belaah2 Nirmala Bonat*.

semangat la aku menyapu,mengelap dan menenyeh sana sini.byk kuman nih.

oh,dah 3 minggu kot aku tak mop lantai, *bakal2 mak mentua abaikan ayat di sebelah nie* jadik semangat waja la mengemop secara mengundur satu umah.

ni salah satu senaman jugak la kiranya ye kawan2,tu makin semangat sampai rasa nak mop sekali umah jiran yg bujang.PANG!



taraaaa!umah sudah bersih,harum dan selesa.oh,aku sgt suke lampu kuning maka satu umah mmg romantik2 camni la rupanya.hebat kan?
.
dan carpet pink dah campak balik dalam bilik,sini aku buh tikar murahan je.baru ada feel cam duk bertandang umah ketua kampung btol tak.tinggal takde kopi gan ubi rebus gan masalah kampung je nak cite.
.
aku plan nak beli tikar buluh cantik2 tu tapi terasa cam hazab plak nak bawak naik atas plus takot sume jiran tutup pintu cepat2 dan cakap kuat2 "tuan umah takde kat umahhh.." sebab ingat aku bangla jual tikar.




oh dan yg menarik semalam,aku telah mewujudkan workstation for easier blogging.eceh.mcm la slalu blog kat umah pon.lagipon bila dok atas meja camni,main game Diner Dash kompem la terer berganda2.



bilikku tak banyak berubah dan kekal bersepah cam biasa.org bujang katakan.. *alasan terbaik buat masa ini*


tapi bila aku letak kerusi meja kat sini kan, tak lena tido.kejap2 aku celik pandang sini.bukan sebab rasa cantik ke apa,tapi aku selalu terbayang2 ada antu tgh tercongok atas kerusi sambil pandang2 aku.cilakak ini imaginasi kan.maka tido pandang dinding sampai ke pagi.
.
pastu lagi scary kalo dia pandang sambil tanya
"apa nama blog kak pida?"
.
baik.baik.tak elok menipu di ari jumaat.
sekian bai!