Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 9, 2009

DaLaM seDiH aDa LaWak SpaStiK

Drama Spektra sekitar majlis Memorial MJ dan sempena aku tkde bahan nk ngapdet

Sedang aku layan feeling sambil sobs sobs depan tv, si biebo calling2

Him : Bo dah home
Aku : Ok..sobs.sobs.
Him : X abis2 lagi ke nangis yang..hehe.sedih kan.

Aku <--bertambah berjuraian airmata.di kala aku nanges,adalah di nasihati tidak berconversation dgn aku kerana aku akan makin kencang memproses airmata dan air ingus.

Aku : Hmm…nti yang call balik. srett!srett <--sambil sedut2 ingus yg dah nk jatuh ke bibir.euww~!

Selang beberapa minit si biebo asik call2 dan aku masih lap airmata dan hembus ingus di toilet.biebo dah tgk masa LIVE tu so dia cam dah kurang la sedih..padahalll..

Kitorg borak2 sambil ngadu kesedihan hati masing2..
Si biebo pon fanatic gan MJ so ada la geng nk luahkan perasaan.

Sebelom tido tu biebo call dan borak2 lagi sampai masok bab2 agama dan cara2 menyemadikan jenazah dalam islam.baik betol belajar fardhu ain di kala mata dah nk katup2 sebab mengantok.
Him : nk sgt tgk dia kebumi camne kan..
Aku : Tu la..ada baca talkin ke tak hah?
Him : Entah..

Senyap dua2 layan perasaan sedih.

Him : Kalo bo mati kan,nk wat camtu la..buat kat stadium
Aku : Huhu..pemes ke?ada ke org nk dtg?
Him : Ha ah kan.ntah2 awak sorg je dtg.
Aku : Ha ah..buat malu jek..hehe

Him : tp awak nangis camni x?
Aku : Nanges je..sebab gumbira.pastu melompat carik pakwe baru.hahaha
Him : Ah yer.aku bangun gi lempang ko!

Sempatttt ok nk jadik antu lalu melempang aku.keji perangai.haha.lawak.lawak.

Ok entry tak bermotip.kejap sedih kejap giler.
makanya gud bye!