Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 7, 2009

TeMbaK OrG Tp TaK KeNA TaNGkaP DeK PoLis

Ahad

ari ahad tu pepagi si biebo dah call.pagi2 di sini bermaksud pukul 10.30pagi yer..still pagi what!

dia cakap nk pegi Extreme Park Section 13 nk tgk KRZ dan kak pida main paintball.since takde ektibiti bole la kita ke sana dgn harapan bole belajar skill2 menembak bg memudahkan menembak cicak dan lipas di umah.


sampai2 sana diorg mmg dah lama start main..bedepom bedepam la bunyik senapang lagaknya cam askar sedang berperang.mcm teruja plak aku nk main pasni..walopon aku kelihatan ayu,aku suke aksi2 camni sbb bole berangan cam Mrs Smith tembak sana sini dgn kejamnya.cool giler.




sini kawasan dia tak main la rumput2 manja kalo bergolek tak sakit tu..sini tanahnya kasar dan berbukit2 cam real la ko dalam utan.teruja x?teruja ok.



mamat sebelah aku ni mmg kompem la teruja lebih sbb mmg kegemaran dia aksi2 cam askar nie.kena plak bab2 membunuh org,mmg hobi beliau la tu. encik polis,sila tangkap budak nie sblm dia menjadik lebih merbahaya.




pastu lunch time kitorg lari ke pizza kat tepi tu.sini mcm2 ada..ada pizza,kepsi gan burger king.elok2 ko beriadah kasik kurus,ko topup la balik lemak2 terbakar tu di sini.bijak kan mempermainkan perasaan org yg nk kurus nie.


makan pizza dan buat2 tanya 'apa itu diet?x penah dgr pon!'.2 keping cukup la even aku rasa aku bole abiskan 6 keping yg besar.berlagak.



suasana sekitar..malas aku nk pikir ayat.



tempat memanjat yg tak menjadikan ko beruk kalo ko pandai panjat.apa ayat nie??



tu tempat main beskal..eh ke motor?tah ek.tak nampak plak org membuat aksi2 akrobatik di situ.
.
.
makanya tempat ni sesuai sekali utk golongan muda mudi dan perasan muda menghabiskan masa sekaligus dapat membendung gejala sosial.
.
hamik ko.ayat dah mcm menteri.
keterangan lanjut pasal Extreme Park ni,sila la google sendiri.