Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 14, 2009

PerUsaHaaN PoPiaH AdA di SiNi

Masih Jumaat Malam Sabtu

balik dari miting Keicar Team aku terus ke umah shidah.
malam ni takleh tido awal pasal bykkkk keje sempena house warming esok.

ni baru house warming,belom kenduri kawen lagi ye tak.
kalo kenduri kawen,mau 4 ari 4 malam tak tido.

sampai time kawen,tersengguk atas pelamin dan malamnya si suami tak dapat bg salam.muhahaha.apa terlucah plak nie.PANG dr mak sendiri.



sampai2 tgk shidah gan suria tgh gigih pasang langsir baru.gile hebat,siap ada langsir baru ok.aku bab2 pasang langsir ni mmg bukan kepakaran dan sangat tak berminat.aku minat tgk je.bole gitu?


aku terus bersiap pakai uniform keje amik kontrak balut popiah walopon tgk jam dah pukul 12.30am.gigih nk kasik org makan ni,punyer la murni hati suci aku nie.


bahan2 yg dah siap dimasak oleh shidah.berdebar2 nak buat popiah sbb masing2 x penah try buat..try makan tu mmg banyak kali kot.



menggulung dgn sopan pada awalnya,tp kalo ko dah nk buat 100 bijik dalam keadaan mengantok time dinihari tu,adakah ko pikir akan lawa sampai ke ujungnya??kirim salam.ujung2 sume dah kelemot2 siap ada kecik besor,pendek panjang.majmuk sungguh.



taraaaaa!!nampak macam menjadik.
sebarang tenpahan..call me!wahh..tak hagak2 berlagak!