Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 1, 2009

Trip to PD paRt 4-MeRewAnG seKitAr GLoRy

hi all,

aku gigih nk ngapdet nie,tp wireless kat umah ni cam harem la plak.nk upload gambo 5 keping,sempat la aku gi basuh gan sidai baju.melampau lembab.tp sila bersyukur la sbb benda free mmg tak semestinya ko dpt best manjang kan.mood insap tetiba.

mari sambung kisah PD kagi.aku rasa next week baru abis citer sume kot. :P



sementara tunggu kak pida dan KRZ sampai,kitorg duk cuci mata tgk org main bola tampar pantai kat bawah.biebo dan lelaki2 ni sgt teruja menengok org main bola tampar sampai aku menghadiahkan satu penampar ala manja sedas.getik tau.tak suke. <--saje buat drama..i bkn penjeles yer..yolah tu.puii~!
.
.
tak lama pastu kak pida dan KRZ sampai,
diorg check in pastu rehat2 kejap then kitorg sume meloncat dgn teruja nk pegi ronda2 dkt sekitar Glory nie.jenjalan kat luar kena tunggu petang2 sikit sbb sume takot bertukor jadik warganegara afrika plak kang.


woweeee~!chantekk tertarik the bomb swimming pool dia.tp yg mandi hamat la ramai.aku tak koser la nk mandi sbb kena pakai swimming suit,aku ada ker??two pis aku tu dah lama aku buang,tu aku pakai masa gi holiday kat hawaii je 2 tahun lepas.cheh.dalam mimpi ado.



biebo asik berkepit dgn 'geng' dia sbb aku adalah geng cik patin.keji ok.slalu nk bangga2 sbb apiki nk berkepit gan dia sampai tanak org lain.takpela..sok ada anak sendiri,aku pastikan dia geng aku je.bluek.suke pikir jauh sampai terbabas bab anak sendiri.



mandi..mandi..mandi.kalo ada papan lungsur tinggi cam kat sunway lagoon tu,mungkin aku x berpikir panjang,jam2 tu jugak aku meloncat dalam kolam sambil berlakon aku adalah kanak2 manja.



sesi photoshoot yg mengkelakarkan sampai gelok2 tahap kejung perot.sebenarnya byk gambo tp diulangi wireless network cam sampah jadiknya aku malas nk tunggu dia upload.baik punye alasan.



suker.suker.i lap camera even camera slalu dengki buat muke aku jadik kembang.damn kan.



pose bersepah..aku pegang rokok biebo acah2 tgh isap la kunun,tetiba rasa cam loser giler gambo ni kalo bakal mak mentua tgk.tettttt!



kami di Glory dgn tujuan promosi Cuti-Cuti Malaysia.
.
.
ok itu saje ngapdetan kita kali nie.aku dah sakit perot plak sbb hentam 3 bijik durian sekaligus td.sape suh diorg goda2 aku,siap bukak gerai jual doyan depan tu,tak pepasal aku singgah beli.masih cubaan nk salahkan objek lain. :B