Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 9, 2009

gOne ToO SooN

malam td adalah malam yg penuh beremosi utk aku..
dr kol 10 sampai kol 1 pagi nanges tak benti2..
siap teresak2 kesedihan..ntah nape fragile benor ati ni semalam.

sumenya keranamu Michael Jackson.. T_T

aku tau tak baik kita menangisi dan meratapi camtu..
tp nk buat camne..aku big fan dia (big bukan sebab aku gemok ok)

aku membesar dengan lagu2 dia..
dia pojaan ati aku dan abang2 aku dulu..

aku ingat lagi,masa tu aku sekolah rendah..
kitorg selalu teruja nk gi umah Mak Dhe aku sebab anak lelaki dia nama Idan tu sgt gilerkan MJ ni.so bila cuti skolah kitorg lepak ramai2 depan tv tgk video konsert2 dia..

best part,aku suke bila dia bawak budak2 nyanyi gan dia atas stage.siap berangan kalo la aku bole naik nyanyi sama2 gan dia kompem aku moonwalk 3 ari 2 malam.

masa tau dia mula2 meninggal..aku buat dekk je.
aku tanak pikir,aku tanak dengar apa org citer sbb aku tanak bersedih.

aku avoid dengar lagu2 sedih dia cam U're Not Alone dgn Heal the World sbb lagu2 tu mcm terlalu menyedihkan dan meyebakkan ati.. T_T

tp smlm..masa tgk Memorial of MJ tu..kalah jugak aku.
perasaan yg aku tahan2 tu pecah camtu je..i'm so sadddd.. T_T



ada certain part yg aku terlalu sedih sampai teresak2 nanges..it just like ko kehilangan one of ur family..MJ terlalu dekat di hati kita kan..



mata aku membengkak dgn cepatnya dek kesedihan terlampau.aku tau berjuta2 peminat dia pon berkongsi perasaan sedih yg sama..at least rasa bersyukur dia meninggal dalam islam even kita tak tau sejauhmana pegangan dia kan..hope Allah bless you MJ.



Rest in Peace MJ..u always live in our heart
.
.

dan pagi tadi pegi keje dgn mata membengkak,lebam,berat dan rasa nk terkeluar bijik mata.
we love u MJ!!