Daisypath Anniversary Years Ticker

Thursday, July 9, 2009

MaU waNg LeBiH?? InI meSeJ bKn DaRi AhLoNG

Hi everibodi..

Tahukah anda bulan puasa akan tiba tak lama lagi?
Tambah soklan bonus skit..dah ganti ke poser korg tu??
Aku ada lagi 3 ari nie..ingat minggu depan nk poser la sempena kempen Membuang lemak Tepu Dalam badan.

As usual la tiap kali nak raya, aku akan jual beskut raya.
Makanya sape nk jadik ejen jualan adalah dialu2kan.
Beskut raya aku jual mmg pemes yer..sampaikan last year tak cukup stock sehingga berlaku rusuhan dr para pelanggan sbb tak sempat beli beskut aku.



ini katalog beskut last year.klik to enlarge.nampak sedap dan MEMANG SEDAP mengalahkan Mee Sedap.
.
.
This year aku plan nk buat lebih teratur dan sistematik gitu.
Supaya semua org boleh menikmati biskut sedap tak terhingga nie.
.
Disamping tu, aku nk ajak la korang berbisnes..
tambah2 duit raya buat beli mercun ataupon kasut raya baru ye tak.
Aku harap nama2 di bawah bole kasik feedback yg baik dgn menjoin bisnes membawa keuntungan penuh berkat nie.cheh ayat tanak kalah cam eklan Hai-O.
.
- Kak pida :Agenku dr last year lagi.Good seller ye.so tahun ni mau x?
- Ryn :beliau boleh menjual di skolah kpd guru2 atau murid2.
- Emy : Jual kat opis dan kwn bakal mentua bleh kan?
.
- Ayie : Oh..ko ni mmg pandai mempromosi barang.sila jadik agen.
- Shidah : Bole jual kat parents2 student ko. Amacam?
- Anik : Mungkin dalam pantang.haha.
- Suejoshua : jual kat masyarakat Denmark kompem masyukkk.
.
Jangan risau..aku tolak kat korang harga terbaik.
Marilah kita berbisnes dgn jayanya..sape berminat impom aku.
Juga aku offer kepada masyarakat di luar sana…
.
Papehal aku update kemudian sbb catalog biskut akan tiba tak lama lagi.yeahooo~!!
.
.