Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 17, 2009

PeRSaMAaN AciK DaN AnGeLIna JoLie

Ari ahad ni aku ada charity program.

bawak anak yatim soping sempena team aku buat projek "Dream A Wish" dan boleh beli apa je diorg nak.toys ke apa ke..tp ada la bajet ye.agak2 la kalo mtk PS3.

soping kat mana?? JJ Bukit Tinggi kat Klang je.
Oh Gosh..aku dah la tak tau jalan pi sanun.
nak gerak gan bebudak team aku,susah la sebab diorg gerak dr umah anak yatim tu kat PJ.

aku plak dari shah alam, so minta bantuan shidah utk guide dan buat amal skali dgn aku.bila lagi nk tambah pahala nyah oii.. :D

Team aku campur dgn 3 team lain so duit projek menjadik 12ribu.wowww!! ($_$)

tp jangan mimpi la nk terkena biasan soping2 tu kat diri sendiri kan.kirim salam la.

tp aku dah planned nak bodek2 bebudak tu sambil buat2 muke kesian dgn dialog "dik,kita sangat rapat skali..tanak belanja akak ker??"

baiklah.berdosa makan duit anak2 yatim ye kawan2. T_T



ni last year aku join Yayasan Scomi gi soping kat JJ Wangsa Maju.kira dah berpengalaman luas la bab2 soping dgn bebudak ni walopon terpaksa menjerit2 kejar diorg yg hyper.
.
.
so ari Ahad lepas soping kat JJ, kita akan pegi makan MCD secara beramai2 di Sec 3 Shah alam.ada ke weh MCD situ??bukan Sec 2 ker??
.
papepon doakan aku sukses ok menahan godaan dgn linangan air liur tgk bebudak soping sedangkan aku...sobs. T_T