Daisypath Anniversary Years Ticker

Monday, July 6, 2009

PeRteMuaN dGN CheNta Ati JaNTunGku

Jumaat Malam Sabtu

dr opis aku terus berdesup pegi shah alam.asik la guna perkataan berdesup kan.padahal jalan jammed,celah mana berdesup ko tu.

Lepak2 kat Qaseh cam biasa sambil berusaha mengelakkan diri daripada 'dibahan' dgn perkataan2 tersalah sebut atau melatah atau juga terpaksa mencengkam selipar dgn kaki supaya si Ayam takleh curi dan sangkut di tiang signboard.

dah lepak2 bagai, terus gi umah biebo amik anak2.
kata biebo,anak2 dah busuk so kena la bg wangi..dia tak reti nk mandikan,so pas la kat aku sbb bab2 ni aku mmg terer memujuk anak2 dalam jamban.cheh.

biebo cakap Nina dah besar,masa dia kasik tu aku x la sempat nk belek2 ke apa pasal biebo dah isi dalam travel cage.cuma sempat la 'si ayah' ni pesan2 kat anak dia tu..
"babai Nina sayang..sok kita jumpe ye sayang.."

sambil pelok2 ciom anak dia.makwe nk balik harem tak sebot sok nk jumpe ke apa.ada dengki di situ yer.harap maklum.
.
.
naik ke tingkat 5 umah shidah sampai mengengkang2.
dgn pegang cage kucing lagi,makanan dia (pack besar ok) pastu dgn beg2 baju aku lagi..sengsara giler sampai menggigil2 lutut aku.yes.aku dah tua. T_T
.
masok umah teros menggelupor bukak cage nk tgk Nina gan Yuyu.



OMG!Nina mmg dah besar ok.gebu dan montel dan pendek!suke.suke.terus pelok2 ciom walopon busuk.2 minggu tak jumpe dah besar gaya gini.


sambil2 tu duk sibuk siapkan Goodies Bag utk house warming sabtu nie.sila la dtg yer para jemputan,dah smangat kitorg buat preparation nih.



minah teruja sampai ari2 pegi pasaraya dgn konsep soping till u drop. :P


ada cadbury yg aku susun cantik2 dalam Goodies Bag tu.nk jgk mentioned cantik,padahal...



anak takleh diabaikan..dok diam2 atas riba aku tanda dia sgt merindui aku.sila la jeles bapaknya.huhu



Nina busuk tp dirindui selalu.
.
ok.next entry sambung.