Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 14, 2009

EntrY Tak TaU naK BuBUH TaJOk ApA

Jumaat malam sabtu

Lepas balik keje,aku terus menuju ke shah alam *dah tanak guna perkataan BERDESUP dah..terlalu common.cewah.*



Sampai shah alam gi Tesco extra dulu sebab nk beli barang2 nk masak spageti.tp cam moral down sikit la sbb bahan2 yg aku nak takde..terpaksa guna je apa yg ado dan kalo hasilnya tak sedap, bole la bg alasan “salah bahan nie..bukan salah aku ok .” selamat di situ. .
.
Dr tesco extra terus gerak ke Qaseh sebab Keicar Team ada miting malam tu dan aku dah pon reserved table dari petang.skali sampai sana,full house sudeh dan table kitorg tak cukop sbb dunnowhy.walopon aku dah reserved 4 bijik,dapat dua je..
.
Muat la dalam 6 org gitu so the rest perlu bentang tikar dan duduk bersila ala kampung kah??
angkat funggung tukor port yg lebih cozy dan aman dan damai.



Portnya adalah di Mr.Kaya yg sederet gan Qaseh jugak.




Miting malam tu byk berkisar pasal annual konvoi Keicar Team dan this year plan nk ke Cameron highlands.oh sukerr sbb aku x penah pon menjejakkan kaki ke tempat sejok tu.mcm kesian kan.


Si ibu2 ni plak dok surveykan accommodation kat sana dan detailnya nanti la aku update kat blog keicar yg tah bile aku ada masa nk ngapdetnya.blog sendiri pon bersawang,ni kan plak blog partime ye tak.
.
Mungkin kalo entry yg diupdate tu aku dibayor 10hengget,mmg kencang la aku ngapdet patratusbelas entry sehari.oh mata duitannya ko. ($_$)



Haziq mangsa buli..bile dah besor,plis balas dendam yer.



Dan aku cam biasa, menjadik manusia tidak bertulang belakang dgn tersendeng sana,tersendeng sini.penat yer..balik keje ada miting pastu malam kang nk buat popiah bagi mencarik sesuap nasik.auwww..ayat Bersamamu tetiba.marilah menderma kepadaku.
.
Ok tu je..nk update citer lain plak.zasssss~!!
,
*ayat sangat pemalas nk pikir dan taip.asal berupdate sudah kan.*