Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, July 24, 2009

RaSa NaK puKOL OrG oiii!

Oh apakah dugaan… T_T
arini bz melampau sampai nak tarik napas pon tak sempat sudahnya 4 kali pengsan-bangun-pengsan-bangun.

mujur jugak aku busy di saat2 tengah takde idea nak ngapdet ni, kalo idea tgh mencurah2 di daun keladi kompem aku tekanan je buat keje sbb kepala focus nak ngapdet cepat2.

kalo bos tau mmg merasa la layangan pelempang padu sekeping dua.

tp ni dah bole tahan free sikittttt la..giler dr td komited buat keje umpama dirasuk roh pekerja cemerlang sepanjang zaman.

but still no idea nak diborakkan di sini..tp kalo ko tak kisah,mari mengumpat nak?rilek laaa..blom bulan poser lagi kot maka mari ngumpat puas2.wahhh..ayat Kapten Setan di situ.

petang semalam dan pagi tadi aku diduga dengan kedatangan Pemandu Bodonakmampospikirjalanrayanibapakdiapunye. geddit??takpe.baca secara perlahan2 berulang kali yer mesti paham pastu.


Gambo Arkib : Keadaan Lobang idong pemandu yg bengang
.
.
Kes 1
Lokasi : Tol depan Philleo Damansara
Mangsa : Aku yg baik ati dan penyabor.
Suspek : Makcik bawak kete besar bernombor plat Johor dan belakang nombor 6 sbyk 4 kali.
.
Laporan kejadian:
Elok2 aku berbaris sambil meraba2 duit nak bayar tol singgit tu, tetiba ada sebuah kete (bukan kete nasional) mencilok depan aku dgn laju dan tanpa apa2 isyarat umpama dia berkata
“ Oh yes!!ada ruang kosong disitu,mari mencilok dgn laju supaya gadis cantik tu tak ke depan!”
.
Zasssss…!!
dia berdesup secara melulu dan aku pon BREKKKKKKKK!!
eceh.bunyi brek adalah BREKK ye.tak kretip langsung.
.
makanya aku sempat brek sblm menciom vontot kete makcik yg bergaya ala2 datin tu.
WTF!!! < -- Maknanya What The Fun .
.
apakah sikap makcik ni sebenarnya kawan2??
Gangsterisme ke hape nie..
.
aku malas la nk keluar kete lalu mencapai penghadang tol dan mengetuk cermin kete dia sampai pecah,tp aku cucuk2 la belakang kete dia sambil buat2 muke ganas macam
“makan budokkkk..makan budokkk!!”
.
menggelupor la makcik tu memecut kete dia sambil muke ketakotan lagaknya seperti Acik Si Perogol Bersiri : Tak Memilih Umor Utk Dirogol.


Kes 2

Adeh!alamak!alamak!dah nak kena sambung keje la…
later aku sambong yerrrrr………………
.
*jujurnya..alasan malas menaip..hahaha!!!*