Wednesday, July 15, 2009

NyaNYi & MenARi MenUJu PunCaK-BiLa DpT MkN FRee

citer misteri aku takleh tido tu aku pendingkan jap.sukatik.

oh,semalam petang tetiba dapat sms yg menggembirakan ati bg manusia yg berkategorikan Manusia Kuat Makan.

mesej dari kak pida yang berbunyi eh bukan yg bertulis :
Salam.KRZ buat laksa.Jmput dtg umah.hehe

aku pon pikir2 la dulu sbb kata nak diet setelah membuncit di weekend.tp apalah sangat laksa tu,bukan bole gemok pon kan.ayat sedapkan ati sendiri padahal tamak nk makan.

dalam kol 6 lebih aku dah selamat sampai umah kak pida.
giler laju pecut sbb dah teringat laksa sambil memetik kata2 biebo
“ko bab makan laju je kan..”

biasala.makan utk idop. :P


laksa yg yummylicious hasil tangan KRZ.ekceli aku bukan la penggemar laksa sangat,tp skali skala makan mmg pejam2 mata sedap la kan.



chef KRZ yg sudi menaja dinner aku semalam..err..arini apa menu??haha.mintak lempang sungguh.


dan kak pida host majlis tersebut.maceh sbb ajak dtg makan… ^_^
.
lepak tak lama pon sebab aku nk balik kemas2 baju dalam beg.maklumlah org takde org gaji..uhuk3.