Daisypath Anniversary Years Ticker

Tuesday, July 7, 2009

TGk YouTUbe Kdg2 BOLe BuaT Ko PaRKinSON

TAHUKAH ANDA,

hobi aku adalah melayan youtube di mana link-link video dia bole buat ko pengsan depan lappy sbb penat layan dr pagi sampai ke malam.

contoh ko bukak satu video best nie..tetiba kat sidebar tepi tu ko tgk ada bykkkk lagi video yg cam best dan menarik ko nk klik.ko akan klik dan klik dan klik dan klik sampai lebam.

ok maybe tak sume la org camtu punye excited kan..aku je suke melebih2.

aku suke tgk video kelakar cam karoke tamil..video org main kentut2..video eksiden2..pastu tgk klip2 lagu dan paling best tgk video anak kucing.oh pengsan.

dalam byk2 spesis kucing,aku rasa yg paling comel di dunia adalah kucing jenis Scottish Fold.pengsan,parkinson dan renjatan letrik kalo ko tgk.sumpah comel.

pelissssssss aku nk sekor!tp kat malaysia mcm x penah jumpe baka ni kat petshop.ke ada??



ko nampak tak betapa comelnya ia?dgn telinga sepet camtu,mata bulat..badan pendek katek..lari tergedek2..serius rasa nk lempang2 kalo aku dapat.



geram..geram..kalo dapat mmg aku ciom2 pelok2 tanak lepas.gemok bulat perot dia kan..


bole imagine tak kalo dia berlari2 kat hall umah aku pastu gesel2 manja kat kaki..mmg kuangkat dan kubelai manja pastu geget buat sup.hehe.terlampau imaginasi
.
.
ok la tu je nk citer..ati meronta2 nak sekor ni.kalo beli by pos selamat tak sampai??huhuhu