Daisypath Anniversary Years Ticker

Wednesday, July 15, 2009

KeLiWoN: RasUkaN SaMPai 4 PaGi.SiLa TaKoT

baiklah.mari nak cerita misteri kehidupan aku malam td.

apa yg membuatkan aku tido lewat sampai kol 4 pagi??
sampai aku x layan ugly betty gan desperate housewives.
sampai aku x heran biebo mesej ke tak.
sampai tak ingat minom walopon air mineral sebotol besar kat sebelah.

yg aku tau..
gelok2 cam org giler sampai tendang2 sofa.
pastu senyum sorang2 sambil selang seli dgn dialog sorg2 spt:
"wahh...kacaknyaaa.."
"wahh..romantiknya ko..."
"i want u..i want u.."

ok tu cam over dan menempah maut.

agak2 aku sedang bercengkerama gan sape??


takde sape pon..sebenarnya tgh layan citer Full House.haha.
.
.
giler aku addicted gan citer nie dulu.
mcm nk giler tunggu next episode sbb citer korea kan sambung2.benci.
.
shidah kan fanatik gan si budak Rain ni,
mmg harus la dia beli cd full house sbb mamat tu berlakon dan harus la aku pinjam kalo dah ternampak dalam bilik dia masa pindah2 tu.
.
aku layan drp pukul 7.30 pm sampai pukol 4 pagi.
giler kentang.
.
kol 12.30 tu aku dah planned nk tutup tp dan-dan la time tu part dia dah nk jatuh ati gitu.tak pepasal aku masuk sekeping lagi cd dia.tgk sambil gelak2 dan ati bunga2.
.
jam dah cecah kol 2 pagi pon aku gigih lagi tukor2 cd.bodo ok.cam ko tak keje sok dan mcm esok dah takleh tgk plak dah.udahnya kol 4 pagi baru tido.


malam td je aku dah abiskan 7 keping cd dia..ada beberapa keping lagi nk kena khatam malam ni.pastu nk tgk lagi dan lagi sampai aku pandai cakap korea.haha.over.
.
.
oh cepatlah balikkkkk..aku nk sambung tgk sampai abis nie.aja-aja fighting!tu je punca aku tido lambat bebenornya dan sila padan muke bila dtg keje kepala pening2 sambil rindu kat bantal.